wtorek, 22 kwietnia 2014

TRYPTYK: JOY

Witajcie po świętach. Mam nadzieję, że upłynęły Wam błogo i radośnie. Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia, zarówno tu, jak i na FB, no i oczywiście za te tradycyjne, przysłane pocztą. Mam nadzieję, że moje kartki zdążyły do Was dotrzeć.
Ja po jednodniowej przerwie już wczoraj wieczorem wróciłam do ciachania papierków :-) A dziś pokażę Wam coś, co powstało niedawno i stało się początkiem mini-serii trzech kartek. Wspólnymi mianownikami tego tryptyku są: button z LemonCraft oraz kompozycja.

Papiery: Galeria Papieru, Studio75, button i goździk: LemonCraft,

Kolejne z serii pokażą się niebawem.
Miłego krótszego tygodnia. Spacerujcie i korzystajcie z pogody :-)
Ściskam!

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...