środa, 16 kwietnia 2014

ZROBIŁAM SOBIE JAJA

Tak. Głównie jaja sobie robiłam, tworząc (rzutem na taśmę) kartki wielkanocne w tym roku. Choć kilka prostokątnych też się znalazło. Wczoraj zapowiadałam, że wszystkie je wrzucę w jednym poście. Gotowi? No to łubudu ;-)


















Pracowałam głównie na papierach Studio75 i Galerii Papieru, wycinane dodatki pochodzą z Magicznej Kartki, a tekturki są Latarnii Morskiej. Stempelki: Lemonade.
Jak dobrze pójdzie, to kartki znajdą się u swoich adresatów w piątek. Mam taką nadzieję.
A teraz na warsztat wracają komunie i śluby. No i wypadałoby pomyśleć już o Dniu Mamy :-)
Nie dajcie się zwariować porządkami przedświątecznymi. Nie o to przecież chodzi w Wielkim Tygodniu.
Ściskam!

4 komentarze:

  1. No niezłe łubudubu :) Trzymam kciuki by kartki dotarły do piątku ;) I również wyznaję w tym roku zasadę - nie dać się zwariować porządkami i przygotowaniami przedświątecznymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś inwazja jaj... Każde inne, oryginalne i świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku, ile jajeczek :) Wszystkie są śliczne, nie wiedziałbym którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...