piątek, 4 kwietnia 2014

Z ARCHIWUM: BRĄZY I NIEBIESKOŚCI

Zgodnie z obietnicą odgrzebałam trochę przykurzonych nieco zdjęć, poomiatałam nieco i mogę Wam je dziś zaprezentować. Pozwólcie, że nie będę się zbytnio rozgadywać.
Kartka dla pani od koleżanek i kolegów z pracy:


Papiery: BoBunny, tekturki: I-kropka, stempel: Artemio



Kolejna od współpracowników (miała być skromniutka):

Papiery: Studio75


Kartka na czterdziestkę:

Papiery: UHK Gallery, Papermania



I na pięćdziesiątkę dla jednego pana, ale z dwoma imionami:

Papiery: UHK Gallery, literki: Studio75


A na koniec kobieca, choć bez dużej ilości kwiatów:

Papiery: Galeria Papieru



Jutro będzie ciąg dalszy archiwum. Mam nadzieję że się nie zanudzicie ;-)
Ściskam!

1 komentarz:

  1. Piękny wysyp :) Ciekawa jestem, co jeszcze cudownego masz w tych zakamarkach archiwalnych :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...