poniedziałek, 23 marca 2020

BLEJTRAM W TURKUSACH

Sagi mapkowej w grupie Lemoncrafters ciąg dalszy ;-) Do tej podeszłam ciut niestandardowo i zamiast LO czy kartek postanowiłam zabrać się za długo odkładany blejtram. Na warsztat wzięłam własne zdjęcie, trochę Lemoncraftowych papierków, kwiatków z Hobby Place i tekturkę Anemone oraz produkty z Agaterii: maskę, pastę modelującą, stemple i złoty puder do embossingu. Celowo wybrałam zdjęcie z turkusowymi akcentami - chciałam z turkusu zrobić kolor wiodący. Tworzenie takiego blejtramu, gdy ma się gotową kompozycję w postaci mapki, to czysta przyjemność. Już wiem, że taki wyczyn powtórzę. I to zapewne nie raz i nie dwa :-) A zatem, proszę bardzo, oto mój (drugi w życiu!) blejtram:





Sama mapka prezentowała się tak:


Wiem już jak wygląda mapka nr 4 i nawet jakieś pomysły się powoli wykluwają, więc z pewnością efektami pochwalę się niebawem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...