wtorek, 17 marca 2020

TRZY KARTKI DO JEDNEJ MAPKI

Wszyscy wiemy, jaką mamy obecnie sytuację, więc ja nie będę powielać opisów. Skupię się raczej na tym, że w tym podarowanym czasie można wiele zdziałać.
Hobby Place ruszył z akcją pod hasztagiem #tworzebomoge, a w grupie Lemoncrafters na FB Gosia podrzuciła cudną kartkową mapkę - więc ja nie namyślając długo poleciałam serią i stworzyłam aż trzy kartki w formacie DL. Coraz bardziej się przekonuję do tego formatu i coraz częściej po niego sięgam ;-) Wszystkie kartki powstały oczywiście na papierach Lemoncraft i miałam sporą frajdę w ich tworzeniu:





Niektóre środki kwiatów we wszystkich kartkach oraz motyle "ciałka" potraktowałam odrobiną brokatu - dodało im to odrobinę głębi:


No i na koniec mapka, z którą pracowałam:


Cieszę się, że dzięki temu małemu wyzwaniu odkurzyłam nieco swój blog ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...