czwartek, 26 marca 2020

CZEKOLADOWNIKI DLA NIEJ I DLA NIEGO - MAPKA NR 4

Ale się wkręciłam w te mapki! Dawno już nie miałam takiej frajdy z samego tworzenia. Gosia ożywiła we mnie przygasłą już nieco radość z samego procesu twórczego i na dodatek w grupie Lemoncrafters wrzuciła już mapkę z numerem 6! Ja nie zostaję w tyle i staram się utrzymywać tempo. Mam już dwie kartki do mapki nr 5 i pomysł na interpretację tej najnowszej. Kartki pokażę Wam jutro, a dziś wrzucam czekoladowniki do mapki nr 4. Zrobiłam dwie wersje - damską i męską.  W tej męskiej chciałam pokazać, że nawet najbardziej ukwieconą mapkę można zaadaptować do innej kompozycji. Chyba mi się to udało - zresztą oceńcie sami:




Damska wersja jest w moich ukochanych turkusach, ukwiecona do maksimum:

Stempel i puder do embossingu: Agateria Craft



Oba czekoladowniki powstały oczywiście z papierów marki Lemoncraft. A mapka, którą się posiłkowałam w pracy wygląda tak:


Pozdrawiam serdecznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...