poniedziałek, 30 marca 2020

SCRAP FOR FOUR - NIETYPOWO


Nietypowo, bo tym razem nie będzie takich samych zestawów - staramy się nie narażać siebie i innych, dlatego unikamy miejsc, których możemy uniknąć, czyli na przykład poczty. Jednak wytyczne w dalszym ciągu mamy takie same dla wszystkich. Mało tego - tym razem zapraszamy do wspólnej zabawy - możecie również wykonać pracę wg naszego "przepisu". Warto, bo nagroda będzie zacna! Sponsoruje ją jeden z naszych ukochanych producentów papierów czyli Lemoncraft!
Wytyczne Joli były takie:
Tematem naszych prac będzie.... "NADZIEJA", a jak nadzieja - to kolor zielony (zresztą kolor wschodzącej wiosną trawy). Stwórz pracę w kolorze zielonym, niech będzie widać, że zielony, to główny kolor. W pracy użyj taśmy washi, jeżeli jednak nie masz takowej, niech to będzie zielony sznureczek, zielona wstążeczka, czy zielona koronka. Co jeszcze? Otóż w pracy dodaj też... jeszcze jeden kolor - jaki, niech to będzie niespodzianka. Forma pracy dowolna.

Ja stworzyłam layout. Tęsknię za rodzicami, z którymi dawno się nie widziałam przez obecną sytuację. Tęsknię do gór, po których uwielbiam chodzić. Tę pasją dzielę z moją mamusią. Dlatego wybrałam zdjęcie z naszej wspólnej wędrówki. aż się prosiło o mnóstwo zieloności. A że akurat obie miałyśmy na sobie turkusowe koszulki, dobór drugiego koloru był czystą formalnością. Co do taśmy washi - u mnie zagościła w formie dwóch małych chorągiewek.







Użyłam papierów Lemoncraft, a maska z Agateria Craft pomogła mi stworzyć las. Dodatkowo gesso nałożyłam cienko w taki sposób, by układał się w okręgi przypominające pnie drzew w przekroju. Dodałam kwiatuchy, listki i motylki. Napisy to stemple ze Studio Forty. 
Całość tworzyło się bardzo przyjemnie, bo kompozycję miałam "z głowy" dzięki mapce autorstwa Gosi Metryki:


Trzymajcie się ciepło i bądźcie dobrej myśli. Ja wiem, że wszystko mija - minie i ten trudny czas. I znów będę deptać górskie ścieżki z moją mamą.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...