niedziela, 22 marca 2020

MAPKA LEMONCRAFTERS NUMER 2

Gosia Metryka wrzuciła kolejną mapkę, a ja znów zrobiłam serię trzech kartek. A jakby tego było mało, powstał też layout. Muszę się przyznać, że akcja #tworzebomoge wyzwala we mnie takie pokłady weny, jakiej dawno nie miałam ;-) Powiem Wam tylko, że w grupie Lemoncrafters pojawiła się już następna mapka Gosi, z numerem 3, do której ja stworzyłam blejtram (drugi w życiu!). Mało tego - jest już nawet mapka numer 4, za którą mam zamiar zabrać się jutro ;-) Ale po kolei. Najpierw LO:




I seria kartek:





Sama mapka natomiast wyglądała tak:


Oczywiście wszystkie prace powstały z papierów Lemoncraft.
Jutro postaram się wrzucić wspomniany blejtram, tak więc do zobaczenia :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...