poniedziałek, 17 września 2012

KWIATY DLA BABCI

Moja szwagierka chciała, żebym jej zrobiła słodki bukiet i kartkę urodzinową dla Babci. 


Tworząc kartkę znalazłam inspirację w zdjęciu małej Amelki zrobionym podczas sesji zdjęciowej u Doroty - dziewczynka była tam przebrana za pszczółkę. Pozostało mi umieścić twarze pozostałych członków rodziny w kwiatuszkach - i jedyna w swoim rodzaju łąka gotowa :-)



Kartka powstała w ramach DT Papierkowej Roboty - to stamtąd miałam papierki Rapakivi Be Optimistic. Natomiast bazę kartki zakupiłam wieeeeeki temu u Middii - nareszcie się doczekała oprawy.

Bukiet po prostu dopasowałam kolorystycznie do kartki:



Udanego tygodnia Wam życzę :-)

13 komentarzy:

  1. Przesliczny optymistyczny komplecik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się Babcia ucieszy, bukiet słodki i dodatkowo kochane Słodziaki na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jakie ładnie :Kwiatki":):):):

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik Ci wyszedł :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik Ci wyszedł :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, pięknie wyszło. Letnio i energetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojooojj.. jakie słodkości-cudności!! karteczka genialna, słoneczna.. no, aż buźka sama się uśmiecha do tego kompletu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie sposób się nie ucieszyć widząc taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowy prezent, już widzę łzy radości u Babci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo fajnie :) Taka karteczka fajniejsza nawet niż ramka ze zdjęciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny, słoneczny komplecik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...