sobota, 1 września 2012

ŻELKOWO BĘDZIE

No i nadszedł wrzesień - wakacje dobiegają końca, a tymczasem dwa słodkie bukiety żelkowe już od czerwca czekają, żeby się Wam pokazać. Gdzieś mi umknęły w powodzi zdjęć wszelakich.
Te słodkości pofrunęły do dzieciaczków Darsi. Limonka, ciemny "fuksjowy" róż i "chabrowy" niebieski oraz trochę błyskotek w połączeniu z intensywnymi kolorami żelkowych "kwiatków" stworzyły prawdziwie energetyzującą mieszankę - taki bukiet dostała Ania:




Natomiast drugi dostał Mariuszek - i tu dominują tylko dwa kolory: czerwony i żółty:




Po bukietach pewnie zostało już tylko wspomnienie ;-)

Jeszcze się Wam pochwalę - w mijającym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od Lusiaczki oraz Marie, okazało się bowiem, że zostawiłam u nich komentarz z numerem 1000. Dostałyśmy śliczności. Piszę "dostałyśmy", bo moje dziewczynki otrzymały słodkie misiątka (na zdjęcie załapał się tylko jeden, drugi od razu wtopił się w tłum zabawek) a ja całe mnóstwo upominków:



Zajrzyjcie tutaj - wszystkie prezenty pokazane są szczegółowo. Aniu, bardzo dziękuję i przekaż podziękowania Marie :-)

Moje zaległości blogowe mnie przerażają. Tyyyyyle natworzyliście w czasie, gdy odpoczywałam, że zaczynam wątpić... kiedy i czy w ogóle kiedykolwiek to nadrobię? Dlatego wybaczcie, że tak długo to trwa. Doba ma 24 godziny, a przecież nie samym komputerem żyje człowiek ;-) Postaram się przynajmniej pozaglądać, co się u Was działo i zostawić zbiorczy komentarz - to chyba będzie najlepsze wyjście z tej sytuacji, żeby być już na bieżąco.
Tymczasem życzę Wam miłej soboty i spokojnej niedzieli. I ściskam!

12 komentarzy:

  1. Śliczne bukiety ( jak zawsze ;)), ten czerwony, jest bardzo, bardzo optymistyczny i przyciąga wzrok :)) Gratuluję śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie energetyczne kolory!
    Dzieciaki wracają do szkoły, a ja się dopiero wybieram na wakacje :D W sumie fajnie tak, bo niektórzy już zapomnieli o swoich wakacjach, a ja dopiero jadę :P Miłego weekendu Ci życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu jak zwykle bukiety bomba i widzę,że nowe papierki zgarnęłaś :). Cudne rzeczy dostałaś. buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę że wrześnień wesoło i żelkowo się zaczyna :-) a prezenty niech cieszą Ciebie i Dziewczynki! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. żelkowe bukiety zburzyły mój sobotni spokój ;) uwielbiam żelki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, bukliety śliczne! prezenty wspaniałe, a zaległosciami sie nie pzrejmuj... w końcu nie samymi komentarzami człowiek żyje....choć nie ukrywajmy, każdy z nich sprawia radość!
    całuski serdeczne♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bukiety.
    Ten Mariuszka podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie kolorowe bukeity! A prezentow gratuluje! Same slicznosci:)

    Milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiety jak zawsze mają swój styl i klasę!Kochana dziękuję Ci za tak serdeczne słowa i pozdrawiam pięknie.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i mniamuśne jak zawsze!
    Właśnie wróciłam z wojaży...przejeżdżałam obok Mysłowic.Pomachałam łapką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za superowa dawka kolorów :) Ania na pewno była zadowolona :)
    A jakie cuda otrzymałaś :)Piękne papierki, no i misie bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bukieciki są przepiękne, ja wykonuje troszkę inne bukieciki w rożkach, w koszyczkach itd. Taki z żelek zrobiłabym na imieniny dla małej Jaśminki, tylko jak w bukiecikach uzyskać okrąglutki i wypukły kształt jak na Twoich????
    Pozdrawiam Pati.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...