piątek, 31 sierpnia 2012

WYZWANIE W SCRAP-ŚCINKACH: MAPKA

Dziś szybciutko i króciutko. Zapraszam Was do wzięcia udziału w mapkowym wyzwaniu na blogu Scrap - Ścinki. I mimo tego, że jestem autorem mapki, to sama zrobiłam do niej kartkę w lustrzanym odbiciu ;-)



Na mojej kartce jedynie tło jest całym kawałkiem papieru, reszta to ścinki. Ścinkowy jest też zrobiony przeze mnie kwiatek. Czy wiecie czego użyłam, żeby zmajstrować środek kwiatu? Malutkiego "confetti", odpadków pozostałych po używaniu dziurkacza brzegowego. Niebawem w Scrap - Ścinkach możecie się spodziewać kursu na ścinko-kwiatek. A póki co mapkujcie, twórzcie i dołączajcie do zabawy - nagroda jest atrakcyjna :-)

15 komentarzy:

  1. Wspaniale słoneczna karteczka! Podziwiam za zgrabne wykorzystanie skrawków papierów! To jak czary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka:) Też używam resztek z odpadów po dziurkaczach. A nawet ostatnio się na fusy od herbaty wzięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo najlepiej jest stworzyć coś pięknego z rzeczy już niby nieprzydatnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, a kwiatek bomba :-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Ewcia kusisz może i ja spróbuję swoich sił:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam Cię na moją urodzinową czekoladkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatek ( i cala kartka!!) wyglada bardzo nieścinkowo! nie wierzę po prostu... no moze w te confetii troszkę...;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka ! w dodatku wykorzystałaś coś co zazwyczaj ja wyrzucam.Ty pokazałaś, że można inaczej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka hmm kusisz wyzwaniem oj kusisz :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam umiejętność wykorzystywania nawet tak małych skrawków jak te z dzurkacza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kartka, kwiatek bombowy i podoba misię ścinkowy wachlarzyk z tyłu. Na pewno się skuszę na wzywanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna praca... postaram się coś zrobić według tej mapki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i superowa praca, bardzo mi się podoba :) A kwiatek - śmieciuch - wspaniały.
    Kusi mnie ta mapka. Chyba też coś w końcu zrobię, może jutro wieczorem?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...