wtorek, 7 sierpnia 2012

KLUB PRZYJACIÓŁ MYSZKI MICKEY

Ostatnio powstały trzy bukieciki dla małych wielbicieli myszki Mickey (nawet mi się zrymowało, hihi). Pierwszy, maleńki, powstał dla synka mojej koleżanki:



A dwa kolejne pojechały do córeczek Marty. Dzięki temu mogłyśmy się znów spotkać i poplotkować o "starych, dobrych czasach" ;-) Bukiety u mnie prezentowały się tak:





A tu kliknijcie, żeby obejrzeć relację z wręczenia.

Dzieje się u mnie, oj dzieje. Trzeba to wszystko szybko ogarniać, bo nasz kolejny wyjazd do Sielskiej Chaty już za pasem :-)
Ściskam Was i wracam w wir!

14 komentarzy:

  1. Toż to już produkcja MASOWA! Ilu krasnoludków zatrudniasz do pomocy;)?
    Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam, mniam ;)))
    Mniam... Modlę się o listonosza... Nawet listu nie napisałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szlag.. coś z moją przeglądarką nie tak, bo męczyłam się strasznie, żeby się do tego poletka dostać....
    No, ale do rzeczy!
    Ten ostatni biszkoptowiec wygląda tak smakowicie, że burczy mi w brzuchu, mimo że właśnie pożarłam porcję szpinakowych pierogów.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie denerwować zapracowanych i niemających w tym roku urlopów blogowiczów ( czytaj MNIE ;) kolejnymi wyjazdami bo mnie znajdziesz w walizce jak się będziesz rozpakowywać w tej Sielskiej Chacie :)
    A tak poważnie to zazdroszczę bo wygląda , że tam cudnie jest, a mnie jak już pisałam w ty roku nie dany sielski wypoczynek :)

    Cudowne są Ewciu te bukieciki :)

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukieciki jak zwykle slodkie:)))
    Slicznie ci wyszly:) kiedy ty na to wszystko czas znajdujesz??
    Pozdrwiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam :) Znowu się ośliniłam :)

    A ja już odliczam dni do naszego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bukieciki śliczne a wyjazdu zazdroszczę! i trzymam kciuki za pogodę dla Was:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, jeszcze raz wielkie dzięki.
    Bukieciki były tak piekne, że u mnie do zdjęć nie dotrwały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja, jak te dzieciaczki mają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie jak zawsze zachwycają i kuszą,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam ochotę ;-) Zapraszam do mnie http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...