sobota, 25 sierpnia 2012

EKSPLOZJA KOLORU

Tego boxa zrobiłam jako projekt dla Papierkowej Roboty, a był on prezentem dla mojej Siostrzyczki. Jest to druga moja praca tego typu, ale tym razem skorzystałam z kursu w Galerii Papieru na exploding box bez rozcięć. Użyłam papierów Rapakivi Be Optimistic, głównie soczystego pomarańczu. Dodałam kontrastujący turkus (mój ulubiony, więc nie mogło go zabraknąć), trochę zawijasów , kwiatów i motyli oraz kilka cytatów. Trzy digi-stemple są mojego autorstwa i możecie je pobrać na blogu Papierkowej roboty, o tutaj. Czwarty digi-stempelek jest autorstwa Joligg, troszkę go tylko rozciągnęłam, by dostosować wysokość do wykrojnika. To tyle tytułem wstępu - pora na fotki. Dużo ich będzie ;-)









Jak się Wam podoba? Ja jestem bardzo z niego zadowolona i muszę przyznać, że polubiłam robienie boxów. Z pewnością nie będzie to ostatnie pudełko w moim "dorobku" ;-)
Bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie po moim powrocie z urlopu. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się "poodrabiać lekcje" i Was poodwiedzać.
Ściskam Was i życzę miłej soboty :-)

23 komentarze:

  1. Pomysł znakomity, a wykonanie mistrzowskie! Mimo że nie szaleję za kolorem turkusowym, tu mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko coś mi się podoba aż do tego stopnia - to jest naprawdę znakomite pudełeczko! W ogóle bym go nie oddała! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY ... taki energetyczny i znakomicie wykonany :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawde eksplozja kolorów! Takie soczyste a całość energetyczna i optymistyczna:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko jest super, choc ja nadal nie wiem, czy je robisz od początku do końca sama czy forme się kupuje i tylko oklejasz? tak czy tak- chylę czoła...
    i prosze mi tu za bardzo nie knuć!!!
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!
    Ślę słoneczne pozdrowienia i życzę miłego oraz dobrego dnia.

    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Box wygląda świetnie i wspaniale kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!
    To bardzo fajne połączenie kolorów.

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i piękne połączenie kolorów ;-) ja też planuję zrobić takie pudełeczko, nabyłam dziś nawet kilka papierów ;-D I dzięki za link do strony zrobienia boxu bez nacięć, bo chciałam spróbować Z, a tak to pewnie zrobię i takie, i takie, a potem zdecyduję, które są dla mnie wygodniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest bardzo gorące :p
    super kolory ;)
    http://m-aniek.blogspot.com/2012/08/blog-post.html
    a ja poszukuje wsparcia wiec zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! A kolory odzwierciedlają jak naładowałaś się energią na wyjeździe:))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pudełko! Soczyste kolory, super cytaty i duuuużo motylków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne... idziesz jak burz z tymi papierkowymi projektami... nowość za nowością:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pudeleczko jest urocze!!! Też uwielbiam turkus :D

    A kiedy znowu coś słodkiego?:D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście kolorystyczna bomba. Przypuszczam, że J. była zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie cudeńka są poza zasięgiem moich możliwości manualnych z tym większym zachwytem oglądam i podziwiam. A skoro polubiłaś robienie takich cudeniek zapewne jeszcze nie raz sobie oczy nacieszę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa soczyste wejście! :D
    Świetne kolory boxa! no i w ogóle pudełeczko wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne i te kolorki świetnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  20. pudełeczko genialne, wygląda przecudnie, no i oczywiście wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna praca! Przymierzałam się do tego kursu, u Ciebie pudełko wygląda super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...