sobota, 4 sierpnia 2012

LECĘ W KULKI :-)

Takie kokosowe i z migdałem w środku. Lubicie? Ja uwielbiam i wiem, że nie jestem wyjątkiem :-) Dzisiaj dwa bukiety z raffaello. Ten pierwszy szykowałam jako podziękowanie. Kolory miały być takie, że "ja-ci-tu-dam", dodatkowo określona dedykacja:




A drugi bukiet był dodatkiem do ślubnego prezentu: albumu oraz kartki zrobionych przez Alexandrę. Jestem pewna, że niebawem będziecie mogli obejrzeć te prace u  Oleńki. Tymczasem ja pokażę Wam bukiet, który kolorystycznie starałam się dopasować do podarunku. Dedykację pozostawiłam do zrobienia Autorce albumu i kartki ;-)



Ach, takiej chętki nabrałam na te białe kuleczki, że chyba pobiegnę zaraz do sklepu i sobie kupię - nie mam, niestety, magazynu ze słodyczami w domku ;-)
Miłej i słodkiej soboty Wam życzę :-)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe kuleczki :)
    Oba bukiety są piękne :) DZIĘKUJĘ RAZ JESZCZE :*
    Także miłej i słonecznej soboty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pracuś, pracuś...

    piękne bukieciki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, w Twoim przypadku magazyn takowy byłby wskazany!!
    bukiety jak zwykle urocze!
    i tez lubię Rafaelo, tylko po mnie jakoś bardziej to widać ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że uwielbiam te kuleczki, szczególnie w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na biale kuleczki w Twoim towrzystwie zawsze jest dobra pora. Wlasnie ide do sklepu i nie ma mocnych - kupie choc kilka;) Mimo ze na diecie jestem....
    Bukieciki bezkonkurencyjne!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kuleczki, ale efekty niestety widać, a bukiety cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takimi bukietami to chyba każdy by się zaopiekował!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...