niedziela, 5 sierpnia 2012

SCRAP FOR FOUR - ODSŁONA DRUGA

Piąty dzień miesiąca, a zatem pora na odsłonę kolejnej pracy przygotowanej w ramach grupy Scrap For Four. Po raz pierwszy mogliście przeczytać o przedsięwzięciu tutaj
Tym razem pracowałyśmy z zestawami przygotowanymi przez Alexandrę. Ja wykorzystałam z niego praktycznie wszystko - zostały mi trzy tyci-motylki, fragment motylowego borderu, cztery paseczki papierów i kawałek, z którego wycięłam nastemplowaną rozetkę. Moja ścinko-teczka znów zostanie zasilona :-) Od siebie dodałam zawijaski, dwie niebieskie różyczki oraz perełki w płynie. Zrobiłam karteczkę uniwersalną, choć kolorystyka i dodatki są bardzo kobiece i romantyczne. Słowa "Życzę Ci" pasują na mnóstwo różnych okazji. Ale już bez przedłużania, oto moja praca:



A żeby obejrzeć prace reszty Dziewczyn z naszej wspaniałej czwórki, biegnijcie w te pędy do Joli, Oleńki i Moniki. Sama jestem ciekawa, co stworzyły :-)
Dobrego dnia!

15 komentarzy:

  1. Śliczna :)
    Bukieciki u dołu w poście słodkie bardzo :):) do kawki by się przydały :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale nie moge się napatrzeć:)
    Ściskam EWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, delikatna i romantyczna. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pastelowe karteczki- Twoja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, ależ tu się dzieje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna karteczka! Biegne teraz do Olenki zobaczyc jej karteczke:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka Siostrzyczko :* Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka piękna, bardzo stonowana, pastelowa i delikatna.
    P.S. Ale mnie komentarzami zasypałaś! Widać, że masz dużo zaległości do nadrobienia! Jeśli chodzi o wyzwanie to zapraszam, a pomoc w głosowaniu zawsze się przyda, więc liczę na Ciebie. Jeśli jednak zechcesz zgłosić pracę, ścinkowe jak najbardziej się nadają!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, delikatna i romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka pełna uroku !cudny bukiecik na niej ..nie cukierkowy/żelkowy ale cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna! Delikatna, romantyczna.. cudna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...