czwartek, 5 lipca 2012

SCRAP FOR FOUR

Jola_zola zaproponowała pewną zabawę trzem dziewczynom - Alexandrze, Monice oraz mnie. Ta "czwórca" przyjęła nazwę Scrap For FOUR. Jola przygotowała cztery zestawy, z których każda z nas miała przygotować karteczkę. Dostałyśmy dokładne wytyczne, czego musimy użyć, a co mamy do wyboru. O reszcie zasad możecie przeczytać u Pomysłodawczyni.  Moją kartkę robiłam w pędzie przed samym wyjazdem. A co z tego wyszło? Zobaczcie sami:



Zachęcam Was również do wizyt u dziewczyn :-) 
U Joli - klik! U Oli - klik! I u Moniki - klik!
Z tego, co mi wiadomo, ciąg dalszy nastąpi.
Miłego oglądania! :-)

20 komentarzy:

  1. Uśmiecham się!
    Ty już wiesz z czego i do czego :)

    Wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, nowe wyzwania motywują ;) a efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygląda na robioną w pospiechu ;) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Niezwykle romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło! Udanego urlopowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pośpiechowa karteczka :)
    naprawdę wyszła cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie samowite! Te same przydasie, a tak różne PRACE ;)))
    wypoczywaj♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo wyszło, nawet na szybko potrafisz sliczności zrobić, przyjemnego wypoczywania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, zachwycająca karteczka :) niby wszystko takie samo, a każda inna :D
    cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, śliczna!
    Odpoczywaj porządnie! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta Twoja kartka♥

    OdpowiedzUsuń
  12. no naprawdę... bardzo ładna:):):)
    Cieszę się Ewcia, że przyjęłaś moje zaproszenie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak czterech muszkieterów!
    ...chociaż..ich chyba było raczej trzech!
    w każdym razie- w grupie raźniej! ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dowiedziałam się, że obchodziłaś urodziny. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej. Więc składam trochę spóźnione ale płynące z głębi serca życzenia szczęścia i wszelkiej pomyślności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...