środa, 25 lipca 2012

SŁODKIE DROBIAZGI

Dwa zestawy "słodki bukiet + scrapuszko" poleciały do Pań, które jakiś czas temu złapały u mnie licznik:





A do mnie doleciał jeszcze uknuty urodzinowy upominek od Beatki: uroczy biżutkowy komplet, bransoletka i obłędnie pachnące mydełko. Moim dziewczynkom dostały się spineczki. Beatko, bardzo Ci dziękuję!



Wieści z frontu: zamek pampersowy wybudowany, kartka do niego zrobiona (oczywiście na "nocnym dyżurze"), dodatkowo powstała męska kartka, a teraz gnam dalej do papierków i słodkości. Kiedy ja odrobię zaległości u Was??

Buziaki!

15 komentarzy:

  1. co tam się zaległościami będziesz smutać - ważne, ze JESTEŚ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to się doczekałam,... hehe..
    fajowe zestawy.. a to mydełko dostałaś OBŁĘDNE!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy :-)
    prezenty superaskie :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. działaś Ewuś! działaj!
    zaległości będą sobie dalej zalegać - nie przejmuj się!
    Bukiety słodkie, zastanawiam się jak długo leży taki bukiet w domu, w wazonie, nim ktoś go spałaszuje?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełka wyszły Ci poprostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne bukiety :) i skrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe bukieciki - jak zwykle zresztą.
    A my poczekamy, nie martw się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetne bukieciki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wszędzie kuszenie ;) Mniam :) (idę po wodę do picia) :D
    A scrapuszka malutkie bardzo bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda jak zwykle. Mam nadzieję, że dostałaś maila ode mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, panie od licznika się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tu sie odchudzac;)? Wszystko tak ladnie i apetycznie sie prezentuje, ze nawet na notesiki slinka cieknie....

    Ach, Ty Pracusiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu Twoje słodkości bukietowe to sama radość!
    Już czekam na pałac!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wyglądają, ahh zamek napewno bedzie królewski

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia nic nie mow o zaleglosciach :P ciesze sie,ze paczuszka dotarla i wsio sie spodobalo :) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...