wtorek, 24 lipca 2012

PUDEŁKO Z OKIENKIEM

Z tą kartką (i z jeszcze jedną, o której kiedy indziej) wiąże się zabawna historia. Karteczki przejechały prawie całą południową Polskę, by wrócić na Wyżynę Śląską i trafić do mojej szkolnej koleżanki - o czym dowiedziałam się już post factum, gdy Justyna do mnie napisała z informacją o tym zdarzeniu. Kartki powstały z okazji chrztu świętego i miały być w nietypowych dla tego sakramentu kolorach. Ta dodatkowo miała być w pudełku - a ja postanowiłam zmierzyć się z okienkiem. Oto efekt:






Papiery to Lekcja Miłości z Galerii Papieru.
Cieplutko Was pozdrawiam i pędzę budować zamek ;-)

16 komentarzy:

  1. Zachwycająca. Pudełko-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:D i faktycznie bardzo nie komunijne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka!
    Kolory rzeczywiście zupełnie nie "chrzcielne".
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje podwijane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaale super :) I fajnie, że taka niestandardowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna historia! A karteczka misternie i mistrzowsko skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, niezła historia losów kartki! Podobają mi się te nietypowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią świat jest bardzo mały :) Kartka i pudełeczko pierwsza klasa :) tradycyjnie już jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wyszło super:) Kolorystyka faktycznie niespotykana jak na kartkę na chrzest, ale kto powiedział, że nie może być inaczej ;)
    Zazdrościłam Ci zdolności tworzenia żelkowych bukietów i spróbowałam takowego zrobić, lecz niestety nie wyszedł mi taki śliczny:/ Za to zabrałam się za wykonanie innego niestandardowego bukieciku, który wyszedł wg mnie całkiem wporzo :) Wpadnij do mnie go zobaczyć :)
    www.katarynatworzy.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię Ewuś serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. papiery papierami, ale cuda cudeńkami ;) i te groszki i kwiatuszki, a kolory... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i opad uzębienia był...

    OdpowiedzUsuń
  12. los czasem tak naplecie, że sam by człowiek nigdy nie wymyślił...
    a karteczki z okienka cudne
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...