czwartek, 26 lipca 2012

NIHIL NOVI


Nic nowego - bukiety z raffaello to już u mnie klasyka. Te powstały na zamówienie Mamy Marcelka - jako podziękowanie dla pań z przedszkola. Najpierw zrobiłam te dwa - w czerwieni oraz w jej koralowym odcieniu:





A potem powstała seria pastelowa:







Mam nadzieję, że paniom spodobała się taka alternatywa dla żywych kwiatów :-)
I mam też nadzieję, że do końca tygodnia uporam się z zaplanowanymi bukietami i kartkami, żeby w weekend pobuszować u Was.
Do wirtualnego zobaczenia ;-)

12 komentarzy:

  1. piękne pastele!!!!
    Ewuniu, ja wiem, że jestem do tyłu ;) więc składam Ci spóźnione życzenia. I przepraszam, że tak ociągam się z tą paczuszką, ale obiecuję, że jak wrócę z urlopu, to postaram się wszystko ogarnąć, bo trochę się tam tego uzbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, ale na ten widok KLASYCZNIE się zaśliniłam, bez owijania w bawełnę hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, nic nowego... jak zawsze ŚLINOTOK!!!
    Pastelowe są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. rafaello ma wziecie :) mnie też ślinka pociekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To białe rafaello pięknie prezentuję się w Twoich bukietach! A klasykę kocham:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi slinka cieknie na sam widok :) pyszota

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty już je chyba robisz z zamkniętymi oczami, prawda? Śliczne, śliczne, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam i zawsze się dziwię skąd u Ciebie tyle nowych pomysłów.Zdolniacha jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, jak ja uwielbiam rafaello i na dodatek w takim opakowaniu, to nietuzinkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcel jest pewnie teraz ulubieńcem pań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne Ewuniu:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No własnie mi ślina też poleciała heh;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...