sobota, 28 lipca 2012

SMOKI

Moja mamusia kiedyś przekazała mi pytanie od swej koleżanki - czy ja dam radę zrobić bukiet na ślub ze... smoczków? Cooo, ja nie dam rady?? No przecież wiadomo, że dam - nie takie rzeczy się "zwijało" ;-) Nie mam pojęcia, czy ten bukiet miał być jakąś delikatną sugestią dla Pary Młodej... w każdym razie wyglądał tak:



Ciekawa jestem, jak zareagowali Państwo Młodzi na widok tych smoków...
Mam nadzieję, że odrobię dziś przynajmniej część "blogowych lekcji", co pisząc zmykam do domowych obowiązków - by potem ze spokojem usiąść i Was poodwiedzać. Miłej soboty!

26 komentarzy:

  1. Tego się nie spodziewałam:) A wyszło ciekawie. Niebanalny bukiet, ale przez to na zawsze pozostanie w pamięci Młodych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykły :-))) Też chciałabym zobaczyć minę Państwa Młodych :-) Buziaki i miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Ciekawe jak zareagowali!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny...zazdraszczam pomysłowości:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten bukiet :) i mi to wygląda na delikatną aluzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykonany nowatorski bukiet ciekawa jestem co sobie mieli na jego widok pomyśleć młodzi ;-)że życzą im całkiem sporej gromadki dzieci .........
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Proszę Pani Ewo ja myślę że to świetny pomysł taki z jajem i wiadomo że to żarcik, ale kto to wie, może Państwo Młodzi będą mieli zapas na przyszłe czasy. Albo po jednym do każdej wrzeszczącej buźki. Ja się wychowałem bez smoka, bo mi przeszkadzał chyba w mówieniu więc ja nie miałem takiej zatyczki.
    Dobrego dnia i przyjemnej soboty, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  8. I smoczki mogą wyglądać jak kwiaty! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradziłaś sobie z zadaniem wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli była to sugestia, to chyba niezbyt subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja doliczyłam się pięciu smoków, ale takiej trzódki na raz to chyba jednak bym nie życzyła ;) Rewelacyjny i jajcarski bukiet - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś! Kto jak nie Ty?!! Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych!

    Nie przepracowuj się!

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny - sama taki dostałam na swoim ślubie i zdecydowanie najlepiej zapadł nam w pamięć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacuyjny bukiecik!!!:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow!! świetnie wyszedł :) Widzę, że odkąd wróciłaś z wakacji wena Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowy ten bukiet! Super!
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo nuple ;D Ponuplowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nietuzinkowy pomysł z tym bukietem. Też bym chciała widzieć minę pary młodej.

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł ze smoczkami super, a twoje wykonanie, Ewus, jak zwykle pierwsza klasa!!!
    całuski
    PS> Ja też nadrabiam zaległości i nie jest lekko...

    OdpowiedzUsuń
  21. FANTASTYCZNY BUKIECIK :) ewa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...