czwartek, 19 lipca 2012

NIEZAPOMNIANE, NIESAMOWITE...

Czas, miejsca, ludzie, smaki, zapachy, dźwięki, spotkania, wrażenia, wzruszenia... Mój urlop obfitował w dziesiątki spraw, o których mogę z całą pewnością powiedzieć, że były i pozostaną niesamowite i niezapomniane.
Dziś tylko kilka malutkich migawek, a w kolejnych postach relacje - oj, działo się...







Postaram się pomalutku odrabiać zaległości u Was, a z pewnością jest ich sporo, więc "troszkę" czasu mi to zajmie.
Serdecznie witam nowe Buzie podglądające zakątek :-)
I na koniec powiem tylko, że wracam ze zwielokrotnionymi siłami i że dobrze jest być wśród Was.
SERDECZNOŚCI!



21 komentarzy:

  1. Dobrze że Jesteś...Jeszcze lepiej że wypoczęta i szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale truskaweczki... szkoda, że już po sezonie na nie:(
    Fajnie, że już jesteś, Twoich wspomnień już jestem ciekawa no i prac Twoich nowych "głodna":):):)
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, że ucieszył cię mój podarunek:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś :) Czekam na relację z wakacyjnych przygód, zdjęcia są piękne i smaczne ale teraz trzeba by poczytać o nich odrobinę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tu Maryś - zalogować się nie mogę czekam na więcej :)***
    p.s. nie wiem, czy wiedziałam, ja czuję więcej wiem mniej :)*** i taka w sercu potrzeba się ugotowała wręcz i kipiała....

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaża, książka i owocowo-czekoladowe fondue. Musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, te kopytka na piasku... zazdroszczę i piasku i kopytek- oczywiście!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Było super, prawda? Cieszę się że udało nam się poznać na żywo :)
    Buziaki kochana, my będziemy w Sielskiej koniec lipca/początek sierpnia, jupiiii!!!!!
    ściskam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu cieszę się, że urlop się udał.... a ja, gapiszon jeden teraz chciałam złożyć Ci spóźnione życzenia urodzinowe (miałam zrobić to 16-tego, ale te dni tak zasuwają, że ostatecznie składam dzisiaj)!
    Ewuś kochana życzę Ci spełnienia najskrytszych kolorowych marzeń i nieustającej weny twórczej!
    Cieszę się, że jesteś! Tak po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć - witaj z powrotem - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak fajnie że wróciłaś widać że wypoczęłaś :-) to świetnie
    zdjęcia superaskie no i czekam na więcej :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu super,ze odpoczelas - mail juz nieaktualny wiec nie przejmuj sie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Och musiało być wspaniale:) Zdjęcia śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy po urlopie! Ewcia wypoczęła to teraz dopiero będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wypoczęłaś! :) Coś czuję, że zaowocuje to spotęgowaną weną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że odpoczęłaś na całego! Czekam na kolejne relacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne fotografie :) Relaks na całego :)
    Czekam na resztę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. No super klimatyczne zdjęcia! Ja też po dłuższej przerwie.. częściowo po urlopie :-) Witam i milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. oj cudne zdjęcia :) pewno jesteś zwarta i gotowa, pełna nowych pomysłów i zapału do pracy :)
    Witaj Maleńka znów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleś wypoczęta!!!!!!!!! Mój absolutnie numer jeden (morze i nogi na piasku....) w tym roku nie zadziałał..Pogapię się choć na śliczne Twoje! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wróciłaś..... i to zadowolona :) A teraz czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że tak świetnie spędziłaś urlop. Ja na mój muszę czekać aż do wrześnie:(:P Aaa te truskawki mmmmmm aż mi zaburczało w brzuszku na ich widok.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...