wtorek, 3 lipca 2012

NIEBIAŃSKA KAWA

Dzisiaj króciutko, bo przecież jestem na urlopie ;-) Ostatnie hasło cyklicznej zabawy u Modraczka to coffee & heavens czyli niebiańska kawa. 



Mnie idealnie wpasowało się kolorystycznie w zaplanowane działania - mianowicie chciałam uknuć mały upominek dla Kogoś Wyjątkowego, dokładnie w kolorach kawy i nieba. Przesyłka już doleciała na miejsce - a prezencikiem, o którym mowa, był czekoladownik:





O reszcie zawartości przesyłki innym razem ;-) Pozdrawiam Was słonecznie!

16 komentarzy:

  1. turkusowy motylek!
    tak! taki motyl tylko dla kogoś WYJĄTKOWEGO!
    Ewuś mistrzowskie wykonanie:-)
    Miłego urlopowania

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm pudełko równie smaczne co zawartość :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :*
    nie mogłam zasnąć, ani się zalogować
    :)*
    jeszcze oczka mokre
    :))*
    wrócę
    :)))*

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że to nie dla mnie :P Piękny czekoladownik i bardzo apetyczna zawartość:)
    Miłego wypoczynku dziewczyno!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko idealnie pasuje do pysznej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaj, moja ulubiona czekolada! to mi smaka narobiłaś. ale czekoladownik jest nieziemski można powiedzieć, niebiański. bardzo mi się podoba, uwielbiam to połączenie kolorów i ten przecudny niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszedł- niebieski z brązem to przecudne połączenie- trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem jakie wrazenie wywoluja Twoje prezenty w realu! Sprawilas komus ogromna radosc!

    Baw sie dobrze na urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj cudeńko :)
    Słonka na urlopie Wam życzę.....i odliczam dni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No no... Ty już wiesz, że uwielbiam to połączenie.. :)
    PS przez Ciebie ta moja dieta cierpi bardzo, oj cierpi.
    Siedź nad tym morzem i się nie odzywaj!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjedzona! Czekolada była równie pyyyyyyyszna, co opakowanie, a skąd taka czekolada, kurcze, ja jadłam zawsze z orzechami, a ta REWELACJA - a M. chciał zabrać mi na spróbowanie, zrobiłam to z OCIĄGANIEM, w końcu chciałam zjeść motyla i wstążkę, ale popatrzył na mnie jak na wariata, to teraz siedzi obok i patrzy z politowaniem :)****
    NNJBCK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi narobiłaś ochoty na te słodkości mniam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym dostać słodkości w tak cudnym opakowaniu! Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu u Modrak, w takim towarzystwie to tylko się bawić!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...