poniedziałek, 27 sierpnia 2012

W KOMPLECIE

Takie zestawy były ostatnio u mnie często na warsztacie, o czym przekonacie się niebawem. Ten powstał na urodziny pewnej Pani. Kolorystykę narzuciły pralinki - dominuje czerwień. Malutki słodki bukiecik pięknie komponuje się z kartką i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :-) Zresztą sami zobaczcie, jak to fajnie wyszło (skromność ze mnie bije, hihihi...):






Na kartce digi-stempelek mojego autorstwa, można go pobrać stąd.
Wciąż pokazuję Wam moje przedurlopowe prace - natomiast sama jakoś nie potrafię się zmobilizować i wdrożyć do codzienności. Ale w końcu jakoś trzeba będzie to zrobić, no bo jeśli nie ja, to kto?? :-) 
I tym akcentem, życząc Wam słonka, żegnam się dzisiaj - do widzenia się z Państwem ;-) Ściskam!

23 komentarze:

  1. kocham twoją energię, miłość o świata!!! piękna kartka, no i stempelek, wow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie lekko i letnio wyglądają te motylki na bukiecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle Ewuniu, wszystko pięknie skomponowane i dopracowane! Mistrzyni Ty moja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie rzeknę, że wyszło cudownie i bardzo energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taką skromność:-)
    Ewuniu piękny ten iście ognisty komplet!

    OdpowiedzUsuń
  6. hej jak już się wdrożysz to odpisz na mojego maila

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem fanką Twojego stempelka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny duet ... i taki bardzo energetyczny :-))) Uścisków moc :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, mniam. Bardzo pobudzające kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, mniam. Bardzo pobudzające kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny soczysty komplecik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik. Kartka cudowna:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, oj bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewunia cudny komplecik:)jestem pod wrażeniem:)
    Ściskam cieplutko
    PS wiadomości odebrałam pisałam Ci już na FB:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zjeść coś słodkiego, bo przez Twój bukiet mnie naszło :P

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny komplecik!!
    i czasem warto być nieskromną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie dziękujemy za życzenia. Bukiecik w 100% trafiony w mój gust:) I to w moim ulubionym kolorze! Cały komplet rewelacyjny,naprawdę cieszę się, że mogłam zostać nim obdarowana:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje karteczki są wciąż piękniejsze
    !A cały ognisto czerwony zestaw jest idealny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...