czwartek, 21 czerwca 2012

TURKUSOWY PORTFEL

Kartkę - portfel na urodziny kuzyna mojego Męża wykonałam według tego kursu, choć odrobinę go przystosowałam do swoich potrzeb. Na froncie digi-stempel, który stworzyłam specjalnie do tej kartki. Wydrukowałam go na wykrojnikowej wycinance od Novinki. Znalazła się tam też wskazująca ręka z FVDS. A wszystko z przewagą turkusu:



W środku kieszeń na spory tag z życzeniami oraz zakładeczka na właściwą zawartość portfela:





A jeśli ktoś miałby ochotę wykorzystać mój stempelek w swoim projekcie - proszę się częstować, a potem koniecznie się pochwalić :-)




U nas od wczoraj duszno i parno, burza wieczorem postraszyła i przeszła bokiem. Teraz też budują się jakieś burzowe chmury w oddali, ale póki co wciąż słońce - i to słońce Wam wysyłam. Ściiiiiskam Was :-)

21 komentarzy:

  1. Wybieram przyjmowanie życia jakby cudem było WSZYSTKO!!! Same np u Ciebie cuda :))))
    Ta kieszonka POEZJA ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka a w turkusach to jej naprawdę do twarzy, ten napisz z zachciankiami wyśmienity

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory i pomysł. Jestem przekonana, że prezent dany w takiej formie będzie cieszył dwa razy bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba sama karteczka jak i fakt, ze dzieki tagowi moze byc ponownie wreczona:) Lubie takie praktyczne rozwiazania!

    Usciski Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy prezent.. i jaki piękny kolorek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny portfelik i ma jak dla mnie odcień wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielce utalentowaną Ewcią :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, świetne kolorki:)) A stempelek na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł "goni" pomysł! Świetny portfel w turkusach i digi-stempel bardzo udany.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne turkusiki :) I jakie mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny cytat,urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńko stworzyłaś kochana,,a cytat bardzo mi się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, cudowna kartka, kolor ... zakochałam się. Przede wszystkim w tej turkusowej wstążce. A cytat .. ech ... nie ma to jak dobry humanista, zawsze znajdzie "dobre słowo".
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo wspanialy pomysl, a wykonanie perfekcyjnie, calosc jest naprawde rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa - Very nice!!! Love it! I have pinned it onto Pinterest! xo

    -pamela ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka !!
    Stempelek super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...