piątek, 8 czerwca 2012

OKRĄGŁA MĘSKA KARTKA

Dzisiaj zaczynamy Euro 2012, a u mnie okrągła urodzinowa kartka dla jedenastoletniego Mężczyzny :-) Kartka ma taki kształt, bo Maks uwielbia kopać piłkę. A ponieważ Solenizant jest pasjonatem i kolekcjonerem samochodów - taki motyw również musiał zagościć. 




Grafika pochodzi stąd, dołożyłam do auta imię właściciela oraz "numer startowy" odpowiadający liczbie lat Solenizanta. Okrągły stempelek jest autorstwa Joligg. Zielony papier pod autkiem jest z Galerii Papieru, a papier w kratkę to część świątecznej (bożonarodzeniowej) kolekcji Lemonade. Również z Lemonade jest stempel z napisem "w dniu rodzin". Dodałam kilka czerwonych perełek w płynie, wstążkę - i już :-)

Bardzo Wam dziękuję za wspaniałe przyjęcie mojego scrapa - zapłoniłam się po czubki uszu, gdy czytałam wszystkie te przemiłe słowa. Ech, skrzydła mi urosły! Już wiem, że nie taki scrap straszny i przestrzeń 30 x 30 cm można fajnie zagospodarować. Przydałoby się teraz stworzyć coś dla młodszej córci - żeby było sprawiedliwie ;-) Już mi się nawet kroi jakiś projekt w głowie, więc jak poczuję zew weny, to z pewnością się Wam pochwalę.

Życzę Wam miłego weekendu i żeby Nasi dzisiaj wygrali ;-)

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, wciąż zachwycam się Twoją dbałością o szczegóły w scrapach :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie tak różniących się chłopięcych pasji na urodzinowej kartce! Śliczna jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie połączyłaś te 2 pasje na jednej kartce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pomysłowa karteczka, a detale - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mozesz byc z siebie bardzo dumna. Karteczka jest urocza, idealnie wszystko dobrane, pieknie ja skomponowalas. Inspirujaca !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super męski, a raczej chłopięcy klimacik stworzyłaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wkomponowane imię i wiek jubilata :) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów Ewuniu - jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi słów Ewuniu - jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca karteczka! Cudowna:)

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Dodają mi twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja kartka - męski temat jest dość trudny i często kartki wyglądają ponuro, a Twoja i w pięknych kolorach, i pozostała chłopięca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzu Ty mój :) Kłaniam się nisko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...