niedziela, 17 czerwca 2012

PIŁKA!

Ale nie nożna. Wczoraj niestety nie poszło po naszej myśli, ale za to dzisiaj pokonaliśmy Brazylię w siatkówkę!
Kartka, którą Wam dzisiaj pokażę, powstała dla pasjonata siatkówki. Jest to kartka urodzinowa, ma kształt właśnie piłki i robiłam ją od podstaw. A wygląda tak:





A jeszcze się Wam pochwalę - mój wczorajszy pączuś znalazł się na podium :-) Jak do tej pory na cztery wyzwania mam trzy topy! Ale jestem dumna z siebie :-)



I na dokładkę - Wasze kciuki pomogły, bo praca nad "dużą papierkową rzeczą", szczęśliwie dobiega końca, więc wielkie dzięki dla wszystkich "Trzymaczy" :-) A teraz uciekam na finisz, pa!

15 komentarzy:

  1. Cudowna piłka :) Piękna :)
    Oby to była szczęśliwa piłka dla Jubilata :)

    A pączusia gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :-) A pączusia gratuluję baaardzo :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalna karteczka na pewno sie spodoba.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda - masz głowę do tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ewuniu.
    Piłka jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Fantastyczna!!!Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia!!! A piłka jest doskonała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam trzymam - piłka jaka fajna - obdarowany szczęściarz!!! Tym bardziej, bo i ma zwycięstwo z którego może skakać z radości :)))
    A my też jeszcze na swoje poczekamy (puki co drużyna, której kibicuję nadal gra) Co prawda jutro, ale dziś mecze też były emocjonujące :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje miejsca na podium w wyzwaniu:D

    Wyborna karteczka z pilka!

    Milego wskoku w nowy tydzien!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, żeby nie było, zawsze podglądam ale z zostawieniem komentarza mnie zawsze zdąrzę bo Ty juz z następnym postem wystrzelisz.
    Piłka rewelacja, gratuluję pomysłów. Jesteś po prostu niemożliwa.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezmiennie zaskakuje mnie ilość czasu, jaką posiadasz na tworzenie tego wszystkiego... Jesteś cyborgiem jakimś...

    Kartka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pączucia a ta piłka - katrka - pospolicie mówiąc wymiata! Podziwiam za precyzję!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...