niedziela, 24 czerwca 2012

MANII CIĄG DALSZY I ZNÓW W GOŚCINIE

Czyli znowu rogi na okrągło ;-) Dzisiaj mam dla Was jedno przesłanie: nie wyrzucajcie paseczków. Nawet takie centymetrowe warto zachować. Mnie uzbierało się ich bardzo dużo i, jak się za chwilę przekonacie, nawet ze zwykłego wizytówkowego papieru może powstać fajna baza do kartki. Po więcej szczegółów "technicznych" zapraszam Was do bloga Scrap - Ścinki, gdzie po raz kolejny mam zaszczyt i przyjemność występować jako Gościnna Projektantka. A już tutaj karteczka, którą (mam nadzieję) inspiruję w tagowym wyzwaniu.



Stempelek na tagu pochodzi z Agaterii. Zachęcam do eksperymentowania ze ścinkami - nie dość, że oszczędzacie papiery, to jeszcze efekty mogą Was pozytywnie zaskoczyć :-)
Dobrej niedzieli Wam życzę i ślę serdeczności.

14 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała być w tym balonie! Ewuś :))) No piszczę hihihi
    I motto jak trzeba, do życia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło wspaniale- ta plecionka jest extra- podziwiam i zastanawiam się, czy Ty wogóle coś wyrzucasz, Ewuniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj na pewno zainspirujesz;D balony są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super!
    Pędzę chwytać dzień, serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te hasło, a i cała kartka do mnie przemawia, cudownie optymistycznie :)) Ślicznie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka! Z moich ścinków paseczkowych Tosia robi kwiatki i inne zabawki quilling'owe. Nie zawsze są równiusieńkie, ale frajda jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś ... świetny efekt :-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę, wszystko sie przydaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. heheeee... ja dokładnie o takiej kartce myślę od paru dni... w sensie tego przekładanego tła... hehehe
    Ta sama wena między nami krąży chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzyni, cudnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...