piątek, 22 czerwca 2012

DUŻA RZECZ CZYLI POST DLA WYTRWAŁYCH


I to wcale nie z powodu mojego wrodzonego gadulstwa, tylko dlatego, że zdjęć będzie ogrom. Pamiętacie, niedawno prosiłam Was o trzymanie za mnie kciuków w dużym projekcie - to jest właśnie ta praca: album na pożegnanie kolegi z pracy. Dziesięć kart plus okładka, format 30 x 30 cm. Wieeeeeelki!
Przy okazji dziękuję Darsi i Oleńce - dziewczyny, Wy już wiecie za co :-)
No to bez przedłużania - oto on:























Ponieważ jest to album od koleżanek i kolegów z pracy, to zostało kilka wolnych kart - gotowych na zamieszczenie fotografii z imprezy pożegnalnej. Są też kieszonki, w których mieszkają karty gotowe do wpisywania życzeń i dedykacji. Zdjęcia związane z Wrocławiem pochodzą z publicznych zasobów Wikipedii.
Miałam okazję wypróbować nowy nabytek czyli crackle accents (na ramce), pomieszałam różniste papiery: Wycinanki, Galerii Papieru, coś Papermanii też się chyba przyplątało i zupełnie nowe papiery ze Studia75.
Bez fałszywej skromności powiem, że dumna jestem niesłychanie :-) A Wy co myślicie?

28 komentarzy:

  1. Ach Ty już wiesz co myślę! :)
    I dumna jestem z Ciebie niesłychanie!!!
    I widzisz....nie taki album duży straszny! :D
    Brawo, brawo, brawo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album:) kolega będzie miał niesamowitą pamiątkę.

    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,album jest rewelacyjny,widać ,że wiele pracy w niego włożyłaść,naprawdę cudo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś ... album jest niesamowity :-) Masz być z czego dumna! Wyobrażam sobie jakie trudne to było wyzwanie ... na dodatek dla mężczyzny. Gratulacje!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie wspaniale dzielo ! piekne, jestem przekonana, ze wlascicielowi sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co myślicie, co myślicie...
    myślicie, że super, że rzeczywiście wielgachny.. że o matko ile pracy... i że:
    JA CIEEEEEE... ale fajooowy!!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ależ się napracowałaś! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękny!
    Bedzie fantastyczna pamiatką.
    Brawo Ewa, duma jest jak najbardziej zasłużona i uzasadniona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś album genialny! Możesz być z siebie dumna, oj możesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Istne dzieło sztuki, świetnie wyszło Ewuniu, zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite! Aż sama chciałabym odejść z pracy, żeby dostać takie cudo ;) Będzie miał facet wspaniałą pamiątkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja. Ślicznie wyszedł. Podziwiam, tym bardziej, że to męski album, a wiem jak trudno zrobić coś fajowego dla mężczyzny :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. sama bym chciala dostac taki album :) superpomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie ŁOŁ! Faktycznie - praca godna podziwu i słów uznania. Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa, toż to "Prawdziwy Album" jest...
    cudeńko...
    zdolnaś oj zdolnaś Bestyjko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć Ewo. No to się napracowałaś, ale było warto. Efekt wyszedł wspaniały. Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny;) będzie piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się naciachałaś:))))). Pięknie Ewuś, chylę czoła! Na pewno wszystkich zatka z wrażenia! (tak jak mnie:)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękności :)
    P.S. Ewciu śpię, śpię... to się nazbierało przez moją długą nie obecność na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! Koledze pewnie szczęka opadnie/ła...
    cmoki♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewka jest po prostu genialny :)

    Ileż to musiało Cię kosztować pracy to aż strach pomyśleć, ale efekt rewelacyjny, Duma w pełni uzasadniona :)Brawo

    OdpowiedzUsuń
  22. Robi wrażenie!!!
    Niesamowicie piękna pamiątka- spisałaś się na medal!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A to numer, bo ja jestem już tak mało przytomna, że byłam pewna, że komplementowałam ten MEGA albumik, ale nie tu - wszystko przez FB :)))
    Wyszło znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudo!!! Wspaniały!
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuś super album i widać ile pracy w niego włożyłaś:)A swoją drogą kolega chyba fajny,skoro ktoś zadał sobie tyle trudu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście ogromny album! Ale chyba miałaś sporo frajdy wykonując go, bo widać to na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!!! niesamowity album! Ewuniu bardzo dobrze wywiązałaś się z tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...