wtorek, 26 czerwca 2012

MĘSKA GARDEROBA

Męska garderoba, a w zasadzie jej części stały się motywem w kartkach. Te dwie przygotowałam na Dzień Taty. Wykorzystałam w nich mój digi-stempelek, można go sobie pobrać stąd. Za pomocą origami stworzyłam krawaty, przeszyłam papiery Studio75, dodałam (ledwo widoczne) nuty z Galerii Papieru - w efekcie powstały takie niemal bliźniaki:


Kolejną karteczkę robiłam na urodziny mojego Taty. Gdy pytałyśmy z Siostrą naszą Mamę o radę w kwestii prezentu, ta powiedziała zrezygnowana "a koszulę mu kupcie". Koszul Tato ma dość i prezent summa summarum był inny, ale "rękaw koszuli" i tak mu się dostał ;-)



Tutaj wykorzystałam digi-stempel od Joli. Papier to chyba Daisy Bucket, nie mam pewności - ale jego faktura lnu oraz paski idealnie nadawały się na materiał "koszulowy".

Ja aż do końca tygodnia będę Was zanudzać postami. Pomiędzy prasowaniem a pakowaniem również do Was pozaglądam. Pewnie i na urlopie trudno mi będzie się obejść bez wpadania do Was z wizytą, zatem tak łatwo się mnie nie pozbędziecie ;-))

20 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku i nie zapominaj o nas, tylko nabieraj sił do dalszej twórczości!
    karteczki wyszły świetnie, i jak zwykle pomysłowo totalnie!
    Butelczyna z poprzedniego postu też supcio- no ale u Ciebie nie moze byc inaczej.
    Cmoki-smoki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe "męskie" prezenty :-) dużo słońca i udanego wypoczynku Ewuś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na ten rękaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są rewelacyjne.
    Ten rękaw koszuli po prostu powalający!
    Strasznie mi sie podoba!

    Miłego odpoczywania Ewuś :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Rękaw koszuli superowy, a te zwisy męskie jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rękaw koszuli rozłożył mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ka koszula. Chyba zrobię podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na rękaw koszulowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu rewelacyjne są te Twoje męskie wytwory.
    Udanego wypoczynku.
    Proszę nie zaniedbywać na urlopie rodzinki siedzeniem na blogach bo Ci laptopa schowają :P

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ajaj jej znów coś godnego zachwytu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie karteczki, niemoge się nadziwić skąd Ty tyle pomysłów czerpiesz cudna kobietko. Dziś po pracy wysyłam turkuska do Ciebie :) mam nadzieję, że poczta nie zawiedzie i będziesz mogła cieszyć się tym maleństwem na urlopie

    OdpowiedzUsuń
  12. A Ty fuksiarzu zgarnęłaś turkusa Kasieńkowego :)))
    A rękaw, no sama zobacz, wszystkich łącznie ze mną ten pomysł zauroczył. W prostocie siła, ale jakie guziczki MAAAA ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bliźniaki klasyka gatunku, ale rękaw jest świetnym pomysłem, szczególnie że forma jest już tak męska, że nawet z pozoru niemęskie papiery świetnie będą tu wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę pomysł na taką karteczkę rękaw - jest rewelacyjny! I dzięki za namiarki, już się tam podłączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne;D;D strasznie podoba mi się druga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowa Ewciu z Ciebie kobitka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł i piękne prace:)Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa...to dodaje mi twórczych skrzydeł:))Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalne sa te karteczki - zwlacza te z mankietemmi sie podobaja! niby takie proste, ale maja w sobie "to cos"!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...