piątek, 25 maja 2012

GOŚCINNIE W SCRAP - ŚCINKACH, A NA DŁUŻEJ...

Dam Wam odpocząć od tematu Pierwszej Komunii, za to chcę Was zaprosić do udziału w wyzwaniu na bogu Scrap - Ścinki, gdzie pojawiam się jako Gościnna Projektantka. Jest to wyzwanie z cytatem:

"Babcia słyszała, że wśród młodszych czarownic wróciła moda na miotły, ale sama tego nie pochwalała. Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie przez powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego. Poza tym wiatr był za silny." T. Pratchett, "Równoumagicznienie"


Przygotowałam dwie prace. Dzisiaj pokazuję notes. A czemu akurat taki? Po pełny opis odsyłam do mojego posta w Scrap - Ścinkach.
W notesie wykorzystałam grafikę, która pochodzi z Graphics Fairy, a wydrukowałam ją na ścinku perłowego papieru wizytówkowego.


Mam nadzieję, że moje praca Was zainspiruje do działania. Oprócz wyróżnienia można zgarnąć bon na zakupy w sklepie Magiczna Kartka, więc myślę że warto spróbować swoich sił. Macie jeszcze trochę czasu - do północy 6 czerwca.

Chcę się Wam jeszcze pochwalić przemiłym dla mnie niusem. Mianowicie znalazłam się w zacnym gronie DT Papierkowej Roboty - jajjjj! :-)


Na koniec mam dla Was prezencik: dwa digi - stempelki, każdy w dwóch wersjach kolorystycznych, jeden na Dzień Matki, drugi na Dzień Ojca. Wiem, że na kartkowanie na jutrzejsze święto trochę późno, ale czy mamie nie można czegoś sprezentwać ot tak, bez okazji, wcale niekoniecznie 26 maja? ;-) Zatem zapisujcie, używajcie, a potem koniecznie się pochwalcie wysyłając mi link do Waszych prac :-)

Przepraszam, że tak mało mnie u Was ostatnio - zaglądam regularnie, tylko z komentowaniem gorzej - ale nadrobię, obiecuję :-)
Miłego weekendu Wam życzę. My spędzimy go piknikowo, a zaczynamy już dziś piknikiem rodzinnym w przedszkolu, żeby tylko pogoda nam dopisała ;-)


20 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie, tylko czy coś mi się uda zmalować na nie to nie wiem, choć nagrodami kusisz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach i gratuluje zaproszenia do ekipy DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo.... Ewuś!!! Gratulacje!!!!! :D
    Ależ nowina!! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  4. gwiazda z Ciebie na maxa! ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty już wszystko wiesz :*
    Pięknie
    Gratuluję
    I......:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci serdecznie! Niech Twoja papierkowa pasja rozwija się nadal w takim tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu GRATULUJĘ !!!! Cudowna wiadomość.
    Digi stempelki piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wrażenia zapomniałam dodać, że sekretnik jest świetny. Uwielbiam patchwork

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulowałam, dziękowałam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Ewuniu, notesik śliczny- no i teraz juz wiem, skąd te twoje czarodziejskie moce...A stempelki na pewno zachowam, bo jak wiesz cos tam od czasu do czasu sklecę, a stempelków nigdy nie miałam- teraz wiem, ze trzeba je zbierac♥

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no gratuluję Ewuś :-) a pamiętam jeszcze nie tak dawno Twoje rozterki przy pierwszej kartce a tu proszę jakie śliczności robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piszę tutaj bo najświeższy wpis, ale... dlaczego ja dopiero dziś trafiłam do Ciebie???? zaczęłam na razie przeglądac słodkie bukieciki i jestem pod wielkim wrażeniem, przepadłam, muszę obejrzec je WSZYSTKIE, ślina cieknie, no ale nic to...
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ewa :):) Sekretnik jest świetny :) Stempelki śliczne :) A zdjęcie w ramce - najwspanialsze - też kiedyś miałam 'taki' uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cuda tworzysz Ewciu, gratuluję! A ozdoby na stół z poprzedniego posta po prostu wymiatają!
    Pozdrawiam serdecznie zdolniacho i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak chwilę mnie niema a u Ciebie tyle się dzieje. Przede wszystkim GRATULACJE!!!
    Interpretacja cytatu bardzo mi się podoba.
    A cytaty wspaniałe, o mamie nie znałam i bardzo chętnie skorzystam, ale ten z tata to tez mój ulubiony.
    moc buziaków

    OdpowiedzUsuń
  16. Sekretnik świetny :)
    Miło mi będzie z Tobą współtworzyć DT Papierkowej Roboty :)
    A digi stempelki urocze- hihi ja też przed dniem mamy u siebie częstowałam digaskami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za stempelek, chetnie zachomikowałam i pewnie kiedyś wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie jak znalazł stempelek na nadchodzący dzień Matki oooooooo, dzięki super

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...