poniedziałek, 21 maja 2012

PIERWSZY ALBUM W ZAKĄTKU

Oto jedna z obiecanych nowości - album komunijny, który powstał dla bratanka mojego męża. Dzisiejszy post będzie pierwszy z serii, dotyczących właśnie wczorajszej uroczystości. Gadania będzie mało, za to zdjęć - zatrzęsienie. To zaczynamy:
























Do kompletu powstała kartka na życzenia i "załącznik":


A tak wyglądał zestaw:


Muszę przyznać, że pracowało mi się nad nim bardzo przyjemnie, mimo presji czasu. Wiem też na pewno, że nie będzie to ostatni mój album :-)

Papiery, których tu użyłam, to głównie Usłane Różami i Lekcja Miłości z Galerii Papieru oraz różne UHK-owe. Wykrojnikowe wycinanki przysłała mi Novinka (nagroda w wyzwaniu Kreatywnego Pola) oraz Joanna, borderki mam od Oleńki, a tekturki są ze sklepu Wycinanka. Digi-stemple są autorstwa Madzik, Joligg oraz Emilii. Jest też stempel Montażowni i aniołek z Graphics Fairy. Uff, to chyba tyle z materiałoznawstwa ;-)

Powiem nieskromnie, że album mi się podoba ;-) Ciekawa jestem, co Wy o nim myślicie.
Miłego dnia Wam życzę!

21 komentarzy:

  1. naprawdę kaaaaawał dobrej roboty :) widzę, że masz naprawdę sporo 'komunistów' w tym roku :) ja nadal żadnych, więc działalność komunijna zupełnie mnie omija :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie wyszło :)
    Rewelacyjna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo... oczywiście, że nam się podoba... Świetnie wyszedł cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten album, taki subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyszło! Dopracowany w każdych szczegółach, świetne zestawienie papierków i dodatków :) Czekam na twoje kolejne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszło! Dopracowany w każdych szczegółach, świetne zestawienie papierków i dodatków :) Czekam na twoje kolejne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I zaś mam szczękę poobijana, bo mi opadła na podłogę z wrażenia! Cudowny album :)
    A odnośnie materiałków mam zapytanie co do aniołka zawieszki - gdzie takiego zdobyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny zestawik, jest taki delikatny a tyle w nim uroku

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś ... album jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra robota Ewciu, idealny prezent i pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny zestaw! Pozdrawiam słonecznie ..i na swoją paczkę czekam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj cudo, cudeńko...
    Przepiękny debiut Ewa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny:) Tyle różnych szczegółów, wszystko wygląda świetnie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się :) Bardzo elegancki i wszystko w nim tak ładnie współgra.
    Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego!!!
    Pięknie skomponowałaś papiery i dodatki. Chyba będzie z Ciebie scraperka :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu - jest przepiekny!!!
    Słów mi brak - świetne kolorki dla chłopca, błękit przełamany delikatną zielenią. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu, albumik jest piękny, dopracowany i elegancki.
    Dobrze, że nie ostatni- twórz i nam pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moge sie napatrzec, album wspanialy, wykonanie perfekcyjne, jestem pod ogromnym wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wyszedl podziwiam Ewcia talenty

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...