poniedziałek, 7 maja 2012

JEDEN ZAMEK I DWIE KARTKI

Na chrzest święty trojaczków miał powstać jeden zamek z pampersów i dwie różne kartki. W tym wyjątkowym rodzeństwie są dwie dziewczynki jeden chłopiec, stąd kolorystyka twierdzy:





Na kopułach trzech perłowych wież znalazły się inicjały trojaczków, trzy skarpetkowe róże również odpowiadają liczbie i płci dzieci. 



Zamek miał polecieć daleko, daleko, bo aż na... Antypody i bardzo jestem ciekawa, jak został przyjęty...

Jedna z kartek to kopertówka (moja pierwsza), nawiązująca kolorystycznie do zamku.




Dla mnie mistrzynią kopertówek jest Jelonkaa, nie ukrywam, że właśnie Jej prace są dla mnie inspiracją. Delikatny papier pochodzi z Wycinanki, a niebieski kwiatuszek mam od Oleńki.

Druga karteczka jest w kolorach "uniwersalnych" - papier z Galerii Papieru, świeca z Wycinanki i mój magiczny dziurkacz - tyle wystarczyło, by koncepcja kartki wyklarowała się dość szybko:




Co myślicie?

U mnie wciąż pracowicie mimo bakcyli w domu. Niełatwo to wszystko ogarnąć, tym bardziej, że przez chorowanie moich latorośli zrobiła mi się niewielka czasowa "obsuwa". Ale powoli wszystko ogarniam i mam nadzieję, że wyjdę na prostą ;-) 

I jeszcze się pochwalę. Ostatni czas przyniósł mi aż dwa wyzwaniowe wyróżnienia. Moja kartka z motylem została wyróżniona na blogu Scrap-Ścinki, a kartka patchworkowa - na niwie Kreatywnego Pola. Dumna jestem jak nie wiem co ;-)
A ArtMamowanie uhonorowała mnie takim wyróżnieniem:




i bardzo za nie dziękuję. I podobnie jak ostatnim razem nie będę już wymieniać osób, do których przekazuję wyróżnienie, gdyż uważam, że zasługuje na nie każda kreatywna dusza :-)

Udanego tygodnia!

24 komentarze:

  1. Pięknie prezentuje się perłowy zamek.. Bajkowo! a karteczkowe robótki delikatne.. Pozdrawiam Ewuś ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu w takim zamku z pewnością chciałaby zamieszkać niejedna królewna i niejeden król:) Jest po prostu śliczny!
    Dobra jesteś w tym co robisz!
    O karteczkach już nawet nie wspominam, wygląda na to jakbyś od dawien dawna zajmowała się ich produkcją:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No wystarczy zniknąć na chwilę, a nie można u Ciebie wszystkiego ogarnąć!! Ależ się działo!!
    Zamek przepiękny!! Niesamowity!
    Na pewno przyjęty z ogromną radością i zachwytem!
    A karteluchy śliczne- gratuluję pierwszej kopertówki. No i wyróżnień gratuluję- zasłużyłaś, jak NIKT!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek jest cudowny!Karteczki nie mniej piękne :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu - gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone.
    A co do zamku to nie ma słów. Bajeczny!
    Kopertówka przepiękna, delikatna i bardzo mi się podobają kolory na drugiej. Złoto i biel zawsze idą w parze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś ... jesteś WIELKA ... i już!!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamek śliczny!
    Karteczki również.
    Ta druga szczególnie mi się podoba, bo bardzo lubię karteczki okazjonalne w nietypowej dla okazji kolorystyce.
    Twoja jest piękna! Emanuje z niej radosna powaga wydarzenia.
    Pięknie skomponowałaś kwiatki.
    Pozdrowionka Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wyzwaniowych wyróżnień!
    bardzo pomysłowy zamek ;) może stanowić świetne opakowanie na prezent, a nawet sam w sobie może być prezentem

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na zamek i wykonanie rewelacyjne,kartki-cóż tu dużo mówić-po prostu piękne,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś, widzę, że jesteś wulkanem pomysłów i zawsze potrafisz zaskoczyć nas czymś nowym ;). Zamek jest świetny i myślę, że w pełni zadowoli maluchów:) Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle cuda, cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. NO konkretna budowla :) Na pewno się spodoba. Gratuluje wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, zamek rewelacyjny!!! Tylko Ty potrafisz stworzyć takie konstrukcje :D
    Karteczki zachwycające :D
    same śliczności, jak zwykle można oko nacieszyć sztuką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aa,a i serdecznie gratuluję :* zasłużyłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW WOW WOW Ewcia zamek super. no szczeka mi opadla takie cudo... napewno sie spodobal. super wyroznienia. karteczki przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ewuniu! I jaki ty masz już zasięg ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko i córko trojaczki!!!!Podobno dzieci i szklanek nigdy za dużo,ale dużo siły dla rodziców:)Zamek i karteczka cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ło matko - zamek ogromny
    tak sobie myślę - trojaczki - nie lada wyzwanie ;)

    gratuluję kolejnych wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnień :):)
    Oj Trojaczki jaki cudny zmake otrzymają :) Kartki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ masz gorący okres - co dzień zaskakujesz czymś nowym :) Zarówno zameczek, jak i karteczki są niepowtarzalne i cudowne.
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Egzamin na architekturę masz zdany- mało kto potrafi tak piękne zamki budować :)))
    Kartki piękne, kopertówkowy debiut bardzo udany, choć druga karteczka jeszcze bardziej mi "pasuje" na uroczystość Chrztu Świętego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamek jest niesamowity. Podziwiam to jak z tych pieluszek potrafisz wyczarować takie cudowności.
    Karteczki prześliczne.
    Pozdrawiam, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamek nieziemski, ależ Ty masz głowę Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  24. wspanialy prezent, wyglada pieknie :) pomysl rewelacyjny, kartki sliczne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...