środa, 9 maja 2012

W SZAMPAŃSKIM NASTROJU

Pamiętacie jeszcze butelki ze słodkim przybraniem? Jeśli nie - to pora je Wam przypomnieć. A jeśli jeszcze nie mieliście okazji ich oglądać - pora je Wam przedstawić :-) Okazje ku temu są dwie: pierwsza to ślub, a druga - osiemnastka. Obie buteleczki strzelają korkami, obie ubrane są w czerwienie.
Butelka dla Pary Młodej:






I butelka na osiemnastkę:




A na koniec zanęcenie... albo "znęcenie" jak kto woli... ;-)



Mam nadzieję wieczorem ponadrabiać zaległości u Was. A jutro już normalny rytm dnia - średniak wraca do przedszkola ;-)
Ściskam!

16 komentarzy:

  1. genialne są te butelki, strasznie mi się i podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do tej pory przybranych butelek nie znałam:)
    przyznaję, że rewelacyjny pomysł zarówno na ślub jak i na osiemnastkę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne są te butelczyny. Jak do Ciebie zaglądam, to nigdy nie wiem czego nowego mogę się spodziewać i to jest wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda okazja jest dobra na tak oryginalny prezent - słodkości i procenty jak najbardziej popieramy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj świetnie przystrojenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana...wspaniały pomysł,są cudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. super, masz tyle pomysłów i energii... a może wpadniesz na spotkanie scraperek śląskich do Heliosa w najbliższą sobotę??? buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewus! Jestes niewyczerpanym wulkanem energii i pomyslow!Do tego pracowita jak pszczolka!

    Bardzo mi sie podoba zastosowanie krysztalowych szpilek w zajawkowym projekcie!;) Slicznosci!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietamy :) Jak zawsze elegancko ubrane i gotowe do swietowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zapomniałam, nawet mam plan zamówić u ciebie "buteleczke" na jesień. Będzie okazja! a na razie zapraszam po wyróżnienie. Pozdrawiam bardzo słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelki rewelacyjne, słodkości idealnie pasują do trunków, juz niemoge się doczekac kolejnej odsłony Twoich dziełek

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm... wypiłoby się, ale z drugiej strony - szkoda rozpakowywać

    u mnie pierwszy alkohol dopiero w sierpniu - ale...

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są Twoje wystrzałowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Ewo! Nawet Pani nie wie jak bardzo dziękuję za uświadomienie, że mam włączone coś takiego jak weryfikacja obrazkowa:) Oczywiście już się tego diabelstwa pozbyłam i mam nadzieję, że to ułatwi dodawanie komentarzy i więcej się ich u mnie pojawi:)
    Żałuję, że trafiłam tu tak późno:( Szukałam niepowtarzalnych prezentów na narodziny, ślub i chrzciny... tu bym wszystko znalazła... ale kto wie, może jeszcze będzie okazja:) pozdrawiam i również zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne i b.pomyslowe :) super Ewcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech... dobrze, że już dzisiaj piątek... choć moja butelka nie będzie tak ozdobiona... :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...