sobota, 12 maja 2012

KOMUNIJNE KARTKI "LAST MINUTE"

Kilka karteczek, takich na ostatnią chwilę, przyszło mi robić ostatnio. Trzy z nich, dziewczęce, poleciały serią - różnią się niuansami ;-) A dwie, chłopięce, są kompletnie różne i od tych zacznę.
W pierwszej główną rolę gra ramka z Wycinanki i digi-stempelek od Joligg:






Druga miała być prosta - ozdobą są tu przeszycia, kielich pociągnięty liquid pearls i wyglądająca nieśmiało dziurkaczowa serwetka:




A tu seria w różowościach:







W tej ostatniej tuż przed spakowaniem zmieniłam "hostię", bo dopiero na zdjęciu zauważyłam, że coś tam niefajnie przebija. Różowe karteczki poleciały do Kasicy i Trill.
Papiery we wszystkich tych kartkach - to oczywiście "Usłane Różami" z Galerii Papieru.

Jaka pogoda u Was? U nas o 6 rano było cieplej niż teraz. Na szczęście moja dzisiejsza wyprawa na giełdę florystyczną się udała i zdążyłam przed deszczem. Kupiłam nawet... świnię... ale taką świnkę skarbonkę ;-) Cudną, bo ze szkła - na pojedyncze grosiki mojego Ślubnego :-) Żeby nie być gołosłowną, to ją Wam pokażę:


Prawda że urocza? :-)
Życzę Wam słońca i serdeczności przesyłam.

12 komentarzy:

  1. Świnka rzeczywiście urocza .. zresztą kartki też :) A my też byliśmy rano w Tychach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę na giełdę jutro :D mam nadzieję, że zaopatrzę się w kilka kwiatków :)

    karteczki cudne, kolorowe i dostojne :)
    ja już nie próbuje nawet drukować na odwrotnej stronie, wywalam taka kartkę, bo też miałam taką wpadkę z przebijającym tekstem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnka jest cudowna!Napatrzeć się nie mogę.
    Karteczki są śliczne.Będą pięknym dopełnieniem bukiecików.
    Tychy to moje ulubione miasto na Śląsku.Bywałam tam często...chyba niedługo znów tam pojedziemy z Bzdurką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej świnki to już chyba nic się nie zmieści :)
    Kartki cudne, pierwsza spodobała mi się najbardziej, choć wszystkie trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze i delikatne karteczki:-) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam te Twoje kartki " last minute" to mi po prostu ciśnienie skoczyło i uświadomiłam sobie, ze mój luby jedize dzisiaj na jutrzejszą komunie i przeciez tez muszę.... o matko! to jest droga przez mąkę!! jak Ty mozesz taką ilość tych cudownosci robić i ciągle miec pomysły... ja sie nad tą jedna tak nabiedziłam,i wyszło takie coś że nie wiem nawet, czy nie każę małżonkowi na dworcu czego kupić...
    a świnia rozbrajająca♥

    OdpowiedzUsuń
  7. TO od razu pełną świnkę kupiłaś ;)
    Pozdrawiam,
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki zrobiłaś wspaniałe! A świnka jest suuuper!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki a świnka jest cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faszerowana grosikami swinka jest swietna, ale blasku Twoich pieknych kartek nic nie przycmi! Przesliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe... nooo urocza... ale była już taka pełna???? ;)
    Ależ tych karteczek narobiłaś! Pierwsza SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi, ta świnka jest po prostu rewelacyjna! A za karteczkę serdecznie dziękuję w imieniu Basi :)*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...