czwartek, 31 maja 2012

SŁODKIE KOMUNIJNE BUKIETY - NA FINISZU

Dzisiaj szybciutko wrzucam hurtem bukiety komunijne, których w ostatnim czasie powstało niemało. Bledziutkie i kolorowe, dla dziewczynek i chłopców, a wszystkie cukierkowo słodkie - do wyboru, do koloru :-)












Ten ostatni miał kiepską sesję fotograficzną, ale smutno by mu było, gdybym go nie pokazała ;-)
Został mi jeszcze jeden komunijny bukiecik do ujawnienia, ale o tym w osobnym poście - bo dzięki niemu mogłam spotkać przemiłą Osobę.

Kilkoro z Was pytało, kiedy ja wszystkie moje tworki robię - ano wieczorem i w nocy. Kosztem niewielkiej ilości snu. Ale maj się kończy - będę go mogła odespać i możne zacznę kłaść się na odpoczynek o jakiejś ludzkiej porze ;-)


Pozdrawiam Was cieplutko z pochmurnego dziś Śląska :-)

19 komentarzy:

  1. Ewciu...przy dzieciaczkach to normalne że tylko noc jest do działań wszelakich!
    Ile razy widzę Teraz Twoje bukieciki to mam przed oczami rozradowane dziewczynki i spojrzenia pełne zachwytu wszystkich komunijnych gości...Oj,miałam ja najbardziej wyjątkowe wiązaneczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne i niezwykle smakowite Twoje bukiety. Budzą zachwyt u dzieciaków i zainteresowanie wśród gości, coś o tym wiem ;)
    Serdeczności posyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardz0 słodkie mniam,mniam.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. bajeczne, pastelowe, cudowne ...

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, kiedy Ty to robisz :) Bukiety jak zwykle śliczne, pastelowe i słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z rafaello mi się podoba najbardziej ;) Fajnie taki bukiecik na komunię dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ALE SŁODKIEE!!!!;D szczególnie smakowicie wygląda ten pierwszy;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, śliczne wszystkie! Podziwiam Twoją pracowitość. Ja wciąż niemrawa jestem....
    Najlepsze życzenia przesyłam i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne bukiety:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka frajda dla dzieciaków,a i dorosłym oczy się świecą na ich widok :)
    Super są, wszyściusieńkie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodko, kolorowo i ślicznie! I do spania marsz! :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, słodko, kolorowo, pastelowo i przepysznie! Czasem chyba wolałabym taki bukiecik dostać niż z ciętych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj cudne bukieciki!!!!
    dwa pierwsze najsłodsze :D

    Dziękuję za moje :D
    I czekam na relację z produkcji pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiepska sesja??? Ja właśnie chciałam napisać, że to przedostatnie zdjęcie jest po prostu MEGA!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...