poniedziałek, 14 maja 2012

MOCNE UDERZENIE NA POCZĄTEK TYGODNIA

Flaszki, flaszeczki i trochę słodyczy do nich. Świetne dla Panów - na różne okazje.
Żubróweczka numer 1:




Wersja z jutową siatką była wersją poprawioną - pierwotnie ta butelka wyglądała tak:



Żubróweczka numer 2 - z "michałkowymi" kwiatkami - takich jeszcze do tej pory nie było:



A tu woda ognista zdobiona w trybie ekspresowym, na życzenie mojej Mamusi:



Przypominam, że łapiemy licznik - do upolowania mamy cyferki 99 999 oraz 100 000 :-)
Niech ten tydzień będzie dla Was dobry - ściskam!

13 komentarzy:

  1. Znakomite, wyczarowujesz cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda czarujesz jak prawdziwa czarownica. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MIchałkowe cukierki są EXTRA!!!
    Obie wersje żubróweczki są ciekawe... ten niebieski kolor ładnie łamie brązy :) A raczej łamał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Flaszeczki ozdobione superaśnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie też bankietowo ;)) wyglądają zachęcająco! oczywiście przez te słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zapakowane!!
    Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Niebieska moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu buteleczki bajecznie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie powiem... apetycznie te procenty się prezentują:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sobie wypraszam - niektóre panie też by chętnie otrzymały taką Żubóweczkę nr 1 ;)
    Świetne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale kreacje wlozylas flaszeczkom. Tak ladnie sie prezentuja iz jestem przekonana o rozterkach obdarowanych;) Kto by chcial rozlozyc na czynniki pierwsze takie slicznotki?
    A lapanie licznika to ja chyba przespie:( No chyba ze uda mi sie te kilkaset razy przez nocke Cie odwiedzic;) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, popieram Kasicę :) Piękne, piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Znakomite - pomysły i wykonanie :) skąd bierzesz czas i pomysły?:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...