piątek, 18 maja 2012

KOMUNIE, KOMUNIE, KOMUNIE...

...i słodkie bukiety komunijne - to temat, który zdecydowanie jest na szczycie listy moich zadań. Te dwa poleciały do Darsi - za anielinkę, którą Dareńka uszyła na roczek mojej chrześnicy.
Daria potrzebowała dwóch bukiecików dla chłopców i bardzo jej zależało na piankowych kwiatuszkach w bukiecie. Wymieniłyśmy masę uwag w naszych rozmowach i dzięki temu wiedziałam co i jak poskładać. Oto co w najbliższą niedzielę trafi do dwóch "komunistów" :-)








Liczę na fotorelację z wręczenia tych słodkości :-)

U nas w tą niedzielę również komunia w rodzinie i mam w związku z nią mnóstwo pracy - zatem szykujcie się na kolejną garść komunijnych słodyczy oraz kartek i... pewnych nowości, których w Zakątku jeszcze nie było. A tych ostatnich troszkę będzie ;-)

Ściskam!

17 komentarzy:

  1. Bukiety, jak zawsze ładne i smakowite ;) Bardzo podoba mi się środek z bananów bodajże? ;)
    Ciekawa jestem, cóż to za nowości... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny bukiecik stworzyłaś. Ja mam dylemat komunijny bo kompletnie nie wiem co i jak. No i oczywiście wszystko na ostatnią chwilę :( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, który ładniejszy, pastelowy czy kolorowy? Oba śliczne i smaczne :) Czekamy na nowości, ciekawa jestem, co Ty tam nowego wymyśliłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś jesteś świetna ze swoimi pomysłami:) Te bukiety są tak pięknie bialutkie, że równie dobrze mogłyby służyć jako np. nietypowy bukiet ślubny;)
    Już biję się w głowę co to znowu za nowości będę u Ciebie - czy może być jeszcze coś czego nie było? hmmmm?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe bukiety! Zrobiłaś ich już tak dużo, a każdy jest niepowtarzalny...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. no kolejne dzieła, kiedy Ty masz czas?? ja a nie nadążam za Tobą ;)
    buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Delikatne i w sam raz dla chłopaków na taka okazję :)
    Jak Ty zapowiadasz nowości, to ja już nie mogę się ich doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwytów na Twoimi bukietami nie ma końca, już niemoge sie doczekać kolejnych oraz zapowiadanych nowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Są najpiękniejsze, najcudowniejsze, najsłodsze, najwspanialsze a TY najukochańsza:) Dziękuję Serduszko raz jeszcze :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie, pieknie, pieknie! Dobrze ze ostrzegasz przed nowosciami. Bede mogla sie przygotowac, abym szczeki nie stlukla jak bedzie opadac!

    Ppzdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Komuniści na pewno będą zadowoleni. Mnie już ślinka cieknie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Słodkie bukiety dla "komunistów" łasuchów to jest to.
    Napisałam maila i czekam na odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje bukiety to genialny pomysł na komunię, kto by się nie cieszył z takiej ilości żelków w tak pięknej oprawie..?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie nadążam za Twoją słodką, i nie tylko produkcją :) Są piękne, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...