wtorek, 1 maja 2012

SŁODKIE BUKIETY KOMUNIJNE - START!

A teraz maj i maj, i maj... i pierwszych komunii czas. I pojawiają się u mnie, podobnie jak w roku ubiegłym, słodkie bukiety na tą uroczystość. 
W pierwszym bukiecie było bardzo dużo bieli i odrobina czerwieni, a delikatna, koronkowa oprawa sprawiła, że idealnie pasował dla dziewczynki:






Drugi bukiet był dużo bardziej kolorowy, tęczowy taki. Ponieważ przeznaczony był dla chłopca, oprawa była jasnobłękitna:




To dopiero początek - rozkręcam się ;-)
Pozdrawiam wszystkich Zakątkowych Gości i zmykam do swoich robótek :-)

18 komentarzy:

  1. przesliczne... ale Ewcia masz tempo poprzedniego posta nie zdazylam skomentowac a tu kolejne cudnosci do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Był" - to znaczy, że zjadłaś, bo tak smakowicie wyglądają? ;D
    Twoje bukieciki uważam za idealny dodatek do prezentów z każdej nadarzającej się okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bukiety!Mam pytanie:co robisz że brzeg w krepinie jest tak równo pokarbowany?pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ewciu ale mam zaległości!!!Każda Twoja praca to przyjemność dla oka,no i dla podniebienia oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale inspirujesz! chciałoby się takie cudo zrobić, a jeszcze bardziej otrzymać ;)
    ...ale moja pierwsza komunia już dawno temu miała miejsce..

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne.. słodkie.. w sam raz na Komunie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! a na tę okazję szczególnie dwa pierwsze jakoś mi podchodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla chłopczyka i dziewczynki... na ich widok uśmiechnięte będą minki :))))
    Ekstra bukiety!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne oby dwa bukieciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu śliczne:)
    Powiedz mi proszę, bo tak się zastanawiam, czy Ty żelki hurtowo w tonach kupujesz;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciaki się ucieszą z takich bukietów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna delikatna oprawa , a w środku feeria barw i dziecięcych kolorów - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega, czy można zamówić taki bukiecik?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...