wtorek, 22 maja 2012

KARTKI KOMUNIJE

Kontynuacja tematu Pierwszej Komunii naszego Wiktorka. Dzisiaj pokażę Wam kartki, które powstały z tej okazji.
Pierwsza jest liftem karteczek JagiBa, o TYCH. Od momentu, gdy je zobaczyłam, poczułam zew weny ;-) Zapytałam Jagę o pozwolenie i dzięki niemu stworzyłam taką kartkę:




Dziurkaczowa wycinanka mieni się perłowo:



Użyłam "Lekcji Miłości" z Galerii Papieru, a stempel Montażowni odbiłam distressem w odcieniu forest moss.

Drugą karteczkę zamówiła Dorotka - jest w naszych ukochanych turkusach :-)


Na banderoli stempel Joligg, oprawiony w ramkę z Wycinanki. Papier "Love Lines" z Daisy Bucket Designs (część ogromnego pakietu upolowanego u Magdy).

I wreszcie trzecia karteczka zamówiona przez moich Teściów. Ponownie "Lekcja Miłości", tym razem druga strona arkusza użytego w kartce numer 1. Strasznie mi się ten odcień niebieskiego podoba :-)



Są tu jeszcze dwa kielichy z Wycinanki naklejone jeden na drugim.

Naszą karteczkę pokazywałam wczoraj, razem z albumem.
Temat komunii Wiktora wciąż się nie wyczerpał, więc pomęczę Was jeszcze trochę ;-)

15 komentarzy:

  1. Ajć, wszystkie niesamowicie piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, coraz bardziej profesjonalne materiałoznawstwo i te wszystkie trudne wyrazy :) Widać, że wsiąkłaś na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczności... na tej pierwszej karteczce podba mi sie stempelek?? wydruk??

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj - dla jednej osóbki tyle prac - podziwiam za oryginalność - każda zupełnie inna - mnie by cierpliwości zabrakło

    wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piekne i w "moich" kolorach ;-) A ja już na maila potwierdziłam!
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne karteczki, kolory sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo. Serdecznie pozdrawiam -Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki, a te perełki-winogrona z białymi liśćmi to coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz fantastyczne prace... tylko pozazdrościć. Cieszy mnie fakt, że wykorzystujesz moje napisy!
    Pozdrawiam cieplutko...cmok, cmok
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Karteczki przecudne! Tyle dopracowanych szczegolikow i te perelki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...