środa, 23 maja 2012

KOMUNIJNE BUKIETY CIĄG DALSZY

I ciąg dalszy tematu komunii w naszej rodzinie. Dla Wiktorka powstały dwa słodkie bukiety, o takie:






Słodkie bukiety komunijne wciąż powstają. Powstaje też mnóstwo innych rzeczy, ale te chyba muszą zaczekać na prezentację aż skończy się maj ;-) Szykują się rzeczy na prywatne wymianki, tworzą się karteczki... moje łapki mają co robić. Żeby jeszcze było więcej czasu na sen... ;-)

Srebrnolistka obdarowała mnie wyróżnieniem - dziękuję Aniu. 



Podobnie jak w kilku ostatnich przypadkach, nie pociągnę łańcuszka, tylko zaproponuję poczęstowanie się Bywalcom Zakątka :-)

Ściskam Was!

14 komentarzy:

  1. Piękne!Ale ten z krzyżem z żelków ujął moje serducho!
    Gratuluję wyróżnienia.Ewciu tak kreatywnej osóbce się należy jak mało komu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, Ewcia.. ile Ty jeszcze masz tych komunijnych..? ;)
    Słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, cudne, cudne co tu dużo bede pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny sliczny bukiecik!
    wyśle Ci coś na maila za chwilkę...
    ( niestety nie biżu...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Fajnie wkomponowałaś te smerfy (bo to smerfy w tym pierwszym, prawda?) ! Jak zwykle podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, pięknie zestawione kolorystycznie i super dopracowne bukiety! A albumy z poprzednich postów są urocze! pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE I BARDZO APETYCZNE.... a dałoby radę w całości połknąć? ach ślinka mi leci...
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i twórczego kącika, który pokazałaś na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe słodkości, choć mam wrażenie, że się już powtarzam, ale cóż tu robić kiedy u Ciebie za każdym razem cukierkowo i do tego w tak pięknej oprawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, az mi slinka pociekla! Nie dosc ze sliczne to napewno pyszne!
    Niby tyle juz nam pokazalas tych bukiecikow, a ja nigdy nie mam ich dosyc!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, jakbyś nie zajrzała na mojego bloga, daję link
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F0Cs8_2GOAQ

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...