wtorek, 29 maja 2012

KWIATKI DLA TRZYLATKI ORAZ NA DZIEŃ MATKI

Lusiaczka poprosiła mnie o zrobienie trzech słodkich bukietów - urodzinowego dla jej córeczki oraz dwóch na Dzień Matki.
Bukiet dla trzyletniej dziewczynki miał być piankowy, w kolorach limonkowej zieleni oraz różu i ze skarpetkową różyczką - udało się to wszystko zgrabnie połączyć:






Natomiast bukiety dla mam miały być z przewagą czerwieni i w sizalowych rożkach. I tu nowość, bo w ten sposób jeszcze nie zwijałam cukierków:




Jeden z rożków w całej okazałości:


I zdjęcie rodzinne ;-)


Wiem od Ani, że kwiatki się podobały, co bardzo mnie cieszy :-) Zajrzyjcie do niej koniecznie, żeby zobaczyć, w jakim milutkim "hendmejdowym" towarzystwie został wręczony mój słodki bukiet.


Ściskam! :-)

22 komentarze:

  1. rożki mnie zachwycają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne :)
    Ale rożki mnie rozczuliły, są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko podobało się, tak jak pisałam dzieci sobie wyrywały bukiet, a "czerwony" teściowej to chyba wszyscy w okolicy widzieli i podziwiali ;-) Dziękuję pieknie za tyle radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci a te rozki nowe suuuper

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa mialam Ci napisac zebys przyjechala do szwajcarii i sklep otwierala - widzialam w sob kilka drobiazgow w jednym i cos ala twoj slimaczek pieluszkowy kosztowal 50fr - fortune tu bys zarobila swoimi cudami :) o cenach tortow nie wspominac? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu znów pieknie zaczarowałaś, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostać takiego rożka to sama przyjemność. Super wyszły! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo... piękne te róże!! Bo wyglądają jak róże.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne bukiety! Rewelacja!
    Ale jak Ty je Ewuś wysłałaś?
    Pudło musiało być ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nowości nam tu zaserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne słodkie piękności. Rożki dla mam super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. takich rożków nikt by się nie powstydził, cudne są:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rożki jak czarodziejskie różdżki i w dodatku słodziutkie mmmmm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piankowy 3latkowy oczywiscie słodki, ale te różyczki powaliły m ie totalnie! jestes wielka po raz nie wiem który♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już fotki na FB,z ogromną ciekawością tu przybiegłam by poczytać i więcej zobaczyć. Pełna podziwu jestem. Rożki są zachwycające a bukiet dla trzylatki uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. rożki są niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, wszystko prezentuje sie wspaniale, piekna kolorystyka, skarpetka urocza :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiety znakomite :-))) Piankowy oczywiście słodziuchny ...:-) A te dla mam ... brak mi słów ... Piękne i już! Jesteś WIELKA!!! Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe rożki, kolejny oryginalny sposób na zapakowanie czekoladek. Chylę czoła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...