sobota, 19 maja 2012

SŁODKIE BUKIETY NA KOMUNIĘ - ZNÓW

Czyli nic nowego w tym temacie, może poza wzorami stworzonymi z żelków w tych bukietach. W przerwie od pracy nad czymś zupełnie innym, pokażę kolejne słodkości dla dzieci komunijnych - tym razem zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca. 






Ten dziewczęcy bukiet jak raz pasuje na wyzwanie do Modraczka - kolory iście truskawkowe: mamy zarówno czerwień owocu, jak i róż koktajlu truskawkowego, no i oczywiście biel bitej śmietany :-)




Rano ruszamy towarzyszyć pewnemu młodemu człowiekowi w pełnym uczestnictwie w Eucharystii. A wszystkie kartki, bukiety i inne prezenty z tym związane pokażę Wam już po jutrzejszej uroczystości.

Dobrej niedzieli Wam życzę :-)

8 komentarzy:

  1. Mniam....to się nazywa SZTUKA :) i słodzić mi tak pod nosem na noc??? Oj nie ładnie! Ale Ci wybaczam i trzymam kciuki aby się wszystko udało :) Oj się nie mogę doczekać .... Działaj, działaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne!A ja wiem ile radości przynoszą bo widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i powtarzasz, ale tylko bukiety, bo ich wzory to już nie - i dlatego uwielbiam do Ciebie zaglądać! Każdy post to wspaniała nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i zapewnie smacznie, a jak widac bukiecik komunijny moze też być w wersji "chlopięcej" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No ta ja czekam na cd, bo zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne :)
    i zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszota, cudne życze powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki smakowity bukiecik!
    Truskaweczki takie dojrzałe!
    Mniam! ;)!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...