poniedziałek, 28 maja 2012

MOTYLOWE - LOVE

Zacznę od podziękowań - bardzo dziękuję za Wasze uskrzydlające komentarze i za Waszą obecność, za to że piszecie, choć ja ostatnio nie bardzo miałam czas na komentowanie :-) Ale i mnie nareszcie udało się nadrobić blogowe zaległości i zostawić słówka tu i ówdzie.
Pozostając jeszcze w klimacie sobotniego święta Mam, pokażę Wam karteczki, które przygotowałam z tej okazji. Zainspirowana stadami motyli na kartkach Alexandry, postanowiłam stworzyć coś takiego:





Może nie są to specjalnie skomplikowane kartki, ale zrobione z sercem. Stempelek z cytatem jest mojego autorstwa i możecie go sobie pobrać stąd. Stada motyli w różnych kolorach stworzyłam dzięki stemplowi Montażowni. Jest trochę przeszyć, kwadrat z ozdobnym brzegiem przyklejony na kostkach 3D, a w środku czułe życzenia.

Ja również dostałam kartkę motylową - zrobioną łapkami mojej córci:



A na dodatek moja Pierworodna była właśnie motylem w przedszkolnym przedstawieniu z okazji Dnia Mamy:



Weekend spędziliśmy aktywnie - piątkowe popołudnie to był czas rodzinnego pikniku w przedszkolu, za to w sobotę zrobiliśmy sobie wycieczkę do Krakowa na inny piknik - Megapiknik organizowany przez firmę mojego Małżonka. Impreza była naprawdę "mega" - dzieciaki miały moc atrakcji, dorośli też znaleźli coś dla siebie, a to wszystko na zielonej trawce i z dobrym jedzonkiem :-)




I jeszcze pokażę Wam mój portret :-)



A na koniec kilka informacji. Osoby, które złapały licznik przepraszam i proszę o jeszcze ciut cierpliwości - kończę sprawy bieżące i natychmiast po nich zabieram się za upominki dla Was. Słodka rozdawajka również się szykuje - myślę, że w najbliższym czasie podam wszystkie szczegóły. Temat komunijny wciąż jeszcze "na tapecie", ale będzie też trochę nowości, które powstały między innymi na dzień mamy. Generalnie - dzieje się i dziać się będzie ;-)

Pozdrawiam Was, moi Goście, życząc udanego tygodnia i dużo słońca.

16 komentarzy:

  1. Sliczne karteczki a tekst ponadczasowy, cudna karteczka od córki a portret pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo.. BArdzo fajne motylowe love :D
    No, ale karteczka od córci... przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaaaaaa, Ewciu, motyle są mega superaśne.
    Mój mucizna również namalował mój portret. Teraz szuakm ramki aby oprawić.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu - co tu wiele pisać. Twoje karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Wam wychodza te motylkowe karteczki :) A portrecik - no wypisz wymaluj cała Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki - mega motylowe!!! twój stempelek jest boski, już pobrałam :)
    przyda się na zaś ;)
    Ale twój portret pobija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny post, cudnie sie go czyta :)
    karteczki z motylkami urocze, a dziela coreczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobieństwo... uderzające (hi, hi, hi!).
    Ja też przechowuję swój pierwszy portret, namalowany przez Adasia.
    To są najcenniejsze pamiątki.

    A karteczki piękne!
    Dla "różowych" mam i mam "nieróżowych". Tzn. lubiących róż i nielubiacych różu oczywiscie ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są cudne ... wszystkie :-))) A portret ... niezwykły :-) Następnym razem będąc w Krakowie ... proszę dać o sobie znać :-))) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pięknosci! I ciagle coś się dzieje:-) a ja wrzuciłam jeden Twoj bukiecik i cdn.. ale wszyscy zachwyceni i mali i duzi :-) Dziekuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne motylkowe kartki, zwłaszcza ta od Córci :))) I portret niezwykle udany...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że mogłam Cię zainspirować :*
    Piękne karteczki :)
    Portret mistrzowski :)
    No i buziaki dla Motylkowej od Oli :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki! portret mnie rozczulił, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są bajeczne i te motylki ... Piękne. Ale i tak Twój portret podoba mi się nabardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne motyle................a córka w szczególności ..... , przy okazji dzięki za stempelek ... baja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...