wtorek, 8 maja 2012

ŻELKOWO - CHŁOPCZYKOWO

Dziś króciuteńko. Słodki bukiet, który powstał dla synka mojej koleżanki, miał być z żelkami i z raffaello. Sięgnęłam zatem po moje ulubione chłopięce żelki - autka, dodałam kokosowe kuleczki i zmajstrowałam coś takiego:




Dinozaur dostał jeszcze chmurkę z tekstem głoszącym, że Kuba ma 6 lat, ale to było już po sesji fotograficznej ;-)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie te przemiłe słowa, które u mnie zostawiacie - dzięki Wam aż chce się chcieć :-)
Dobrego dnia Wam życzę!

13 komentarzy:

  1. Piękny, kolorowy i zapewne smakowity bukiecik! Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dokładnie taki, jak powinien wyglądać bukiet dla 6-latka, czyli słodki i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo energetyczny bukiet - w skrócie BEB :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolory! Wspaniały - prawdziwie dziecięcy. Słodkie to będą urodzinki.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. takie bukiety to chłopcy zapewne lubią dostawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaaardzo podoba mi się Ewuniu zestawienie kolorystyczno-cukierkowe, dla mojego Mariuszka może być identyko jeno z autkiem ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny bukiecik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, sama bym go schrupała

    OdpowiedzUsuń
  9. Już lubię tego chłopczyka-żelki i rafaello-pyszota:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuuuper!!!
    Mniam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada smakowicie, piekny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo smakowity prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...