czwartek, 10 maja 2012

DRZEWKA

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia Kasica przysłała mi dwie styropianowe kule. Wysłała je nie bez kozery, cel był konkretny - mianowicie Kasia zamarzyła sobie o słodyczowych drzewkach do dekoracji komunijnego stołu. Przyznaję bez bicia - to było duże wyzwanie. Najpierw zastanawiałam się jak to ugryźć i jakie słodycze do tego przeznaczyć. Potem, gdy już wyklarowała się koncepcja, to zawsze coś innego było do roboty albo zdrowie było nie takie. Aż w końcu nadeszła godzina zero i trzeba było przysiąść. Zwijałam, wbijałam, kleiłam (kto mi towarzyszył i wspierał duchowo w tych pracach, ten wie w jakich godzinach nad tym siedziałam)... Ale moim zdaniem efekt był wart starań. Oto co powstało - dwa słodkie, komunijne drzewka:



Pojedynczy egzemplarz w przybliżeniu:



I szczególiki:





Drzewka są kontynuacją mojej i Kasi niekończącej się wymianki. Dotarły dzisiaj do Adresatki, na szczęście bez komplikacji i bez szwanku. Cieszą oczy, prowokują ślinotok, a ja mam radochę jak stąd do... Wrocławia, ale naokoło kuli ziemskiej ;-) Mam nadzieję, że goście, którzy przybędą na komunię w niedzielę, będą pod wrażeniem.

Korzystając z okazji, że motylki są przytrzymywane szpilkami z "diamentowymi" główkami, zgłaszam moje drzewka do Szufladowego wyzwania "Diamentowy połysk".

Przesyłam serdeczności!

26 komentarzy:

  1. Ewuś ... drzewka się przepiękne:-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak... istne cudeńka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu chyba warto było tyle siedzieć nad tymi drzewkami - efekt jest powalający:) BRAWO! Drzewka śliczne, idealne na tą okazję. Kasia pewnie wniebowzięta, mam nadzieję, że pokaże fotki komunijnego stołu;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś-brak słów.CUDOWNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany - cudne sa. no rewelka. jak beda chrzciny malej to bede sie chyba usmiechac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tego jeszcze nie było!!ale jak zwykle wyszło cudnie- no bo jak mogło wyjść, skoro Ty je robiłaś/
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!
    Pomysł fantastyczny, a wykonanie... chylę czoła, mistrzowskie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Padam z wrażenia. Kolejny raz pokazałaś jaką jesteś zdolniachą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieto, szalejesz tak, że słów brakuje :)
    a ja szukałam pomysłu na bukiet komunijny ;P wystarczy do Ciebie wejść i wszystko jest jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu.. jesteś mistrzynią!!
    Ślinotok i zachwyt jednocześnie. Czy inny ktoś potrafiłby takie uczucia wywołać?!?!?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulinko - żebyś wiedziała! Wniebowzięta to mało powiedziane! Drzewka są tak śliczne, że słów brak, bo "na żywo"prezentują się jeszcze piękniej - ulotnie, delikatnie, no i oczywiście słodko. A już te motylki z brylancikami, to taka wisienka na torcie...albo i dwie ;) Moje wyobrażenia o tej dekoracji przerosły moje oczekiwania!
    Myślę, że mogą być z powodzeniem ozdobą nie tylko komunijnego stołu - weselnego, solenizanta, a np w czerwonym wydaniu świątecznego :)
    Ewciu - jestem Ci kosmicznie wdzięczna i słów mi brakuje, zwłaszcza jak pomyślę o Twoich poranionych paluszkach :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i wykonanie cudne!
    Zapraszam do mnie na Dziecięce candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/05/dzieciece-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są i jak już wiesz u mnie by nie postały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne drzewko! nie ogę od niego oderwać oczu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombowe, Ewciu Ty to masz głowe

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłęd i marzenie:)super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  17. drzewka są cudne!! oj nie postałoby u mnie takie zbyt długo... ;)

    p.s. trzeci raz piszę komentarz... jeśli w końcu się wyświetlą, to proszę usuń nadmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, jesień chyba na te drzewka przyjdzie ;) i opadną owoce :)
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  19. PIękne, rewelacyjny pomysł na ozdobienie stołu komunijnego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Drzewka REWELACYJNE!!!! Widzę, że Ewusiu nie brakuje Ci pomysłów na nowości i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł, drzewka pięknie się prezentują.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny pomysł, drzewka pięknie się prezentują.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały pomysł na ozdobienie stołu, drzewka wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...