czwartek, 24 maja 2012

O DRZEWKACH, KOPERTACH I NIE TYLKO

Dzisiaj będzie o kilku rzeczach, niekoniecznie ze sobą powiązanych. Najpierw dokończymy temat komunii w naszej rodzince. Ostatnią rzeczą, którą robiłam z tej okazji, były dekoracje na komunijny stół. Historia zaczęła się pod koniec kwietnia, kiedy znajoma powiedziała, że jej córeczka przystępuje do komunii i zapytała mnie, czy bym wymyśliła coś do dekoracji stołu na tą okazję. Początkowo nie miałam koncepcji, jednak w pewnym momencie mnie olśniło i w efekcie powstały takie drzewka:




Pomysł spodobał się mojej szwagierce i poprosiła mnie, bym przygotowała coś podobnego  również na komunię Wiktorka. Tylko w swoim zakręceniu zapomniałam zrobić zdjęcia - jedno jedyne pstryknęłam już na imprezce. Takie drzewka były cztery:



A same kuleczki, zanim stały się drzewkami, wyglądały tak:


Tym sposobem temat komunii Wiktora udało mi się wyczerpać. Jednak pozostajemy jeszcze w klimacie komunijnym - oto koperty na podziękowania, które robiłam dla znajomej:





Miały być utrzymane w jednym stylu, ale różnić się subtelnie :-)

Na koniec chciałabym Was zaprosić do siebie :-) W Scrap - Ścinkach prezentuję swój kącik do prac manualnych - więc kawka, herbatka i w gościnę do Ewci marsz :-)

18 komentarzy:

  1. drzewka - cu-dow-ne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, moja pani, zaskakujesz co i rusz!! :)) Nie dość, że piękne bukiety tworzysz, śliczne karteczki, konstrukcje z ubranek dla dzieci, to teraz jeszcze DRZEWKA sadzisz!! :)) Świetne są i faktycznie super musi wyglądać taka ozdoba na świątecznym stole! :)) Buziaki ślę i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj byłam już w scapr ścinkach.. byyyyłam :) Masz niesamowity porządek.. no i bardzo fajny ten kącik. Aż chce mi się mój sekretarzyk przywrócić do łask.. :)
    A drzewka fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SŁÓW MI JUŻ BRAKUJE DO KOMPLEMENTOWANIA TWOICH PRAC! Drzewka są niezwykle pomysłowe i urocze.
    Acha - i dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gęba, tzn. buzia z zachwytu mi opadła, muszę ją tylko pozbierać ze stołu;) A tak na serio to drzewka znakomite, i znów jestem pod wrażeniem. Ja mam w planach zrobić podobne tylko z różyczek z krepiny. Pedzę zobaczyć kącik i pozbierać szczękę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że opanowałaś obsługę komunii już prawie full serwis ;)
    Świetny pomysł z tymi drzewkami. Ślicznie wyszły ;) Myślę, że to także doskonały pomysł na stół ślubny czy na inną okazję.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te drzewka, jestem pod dużym wrażeniem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ty to jesteś wszechstronna kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  9. drzewka rewelacyjne :)
    ja tak nie potrafię... chciałam zrobić ostatnio bukiet z lizaków dla chłopaka i to była porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus - jeszcze o syna trzeba sie postarac;)!
    Jejku jakie slicznosci! Podziekowania sa anielsko piekne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu - wielki podziw dla Twoich prac:-) Że też nigdy nie wyczerpują Ci się pomysły:P:P:P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W gościnie byłam... fajny masz kącik i wszystko tak uporządkowane :)))
    Kolejne prace komunijne są wspaniałe! Drzewka bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja zajrzałam w Twój kącik i już Ci go zazdraszczam:):):)
    Wszystko wspaniale zorganizowałaś i poukładałaś w cudnym mebelku:)
    ja mam wszystko w pudełkach plastikowych i kartonowych poustawiane na półce w wiatrołapie i jak mam zamiar pracować przenoszę to wszystko do kuchni , gdzie z reguły scrapuję.
    Drzewka śliczne....
    Zdolna Ewcia, zdolna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne!!!Dziękuję i zapraszam po wyróżnienie!!! Miluniego dnia życzę.papa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu u Ciebie jak zwykle piękne rzeczy. Wpis w Skrab-Ścinkach oczywiście przeczytałam, obejrzałam i jednym słowem: podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej Ewka ale Ty masz powera nie było mnie trochę a tu proszę ile nowości drzewka świetne i kartki świetne
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej...Kochana, jakie śliczne drzewka...są cudowne...dziękuję że bywasz u mnie...przepraszam że Cię zaniedbałam ostatnio.bywam i ja u Ciebie tylko tak się jakoś układa że nie mam chwilki na komentarz...ale jestem Kochana...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...