czwartek, 3 maja 2012

ŚLUBNIE - TRADYCYJNIE LUB NIETYPOWO

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, karteczki na śluby. Ta, od której zacznę, była wyzwaniem, bo nie była to typowa kartka ślubna. Agata napisała mi, że Państwo Młodzi są pasjonatami fotografii, a także starych śląskich familoków, kopalni oraz szybów i czy coś wykombinuję. Wierzcie lub nie, ale zarys miałam w głowie od razu - pomyślałam o wykorzystaniu akwareli Grzegorza Chudego, potrzebowałam tylko Jego zgody. Ku mojej radości zgodę uzyskałam i oto co powstało:




Fotografię akwareli wydrukowałam na perłowym papierze, co dało ciekawy efekt.
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia strony Autora akwareli oraz jego profilu na Facebook'u. Oprócz ciekawych prac, znajdziecie tam równie interesujące opisy - polecam :-)
A ponieważ kartka jest w kolorach pasujących do wyzwania na blogu Inspirujący CraftFun - zgłaszam ją do niego.

Kolejne karteczki to już bardziej tradycyjne wytworki - wszystkie trzy na jeden ślub. Ten sam, na który powstał również box.
Pierwsza z nich miała zsuwaną "banderolę", a w środku kieszeń na banknoty:






Tą wręczaliśmy osobiście :-) Autorką stempla jest Jolagg.




A ta pofrunęła pocztą, tylko zdjęcie robione w biegu, bo była potrzebna "na już":



Baza, której tu użyłam, pochodzi od Midii i bardzo fajnie się z nią pracowało - ma wycięte dziurki, w które wystarczy wsunąć wstążeczkę.

Nic mi nie wiadomo na temat kolejnych ślubnych kartek, ale na pewno będą komunijne, a także chrzestne. Pojawią się znów pampersowe wytwory. Powrócą też trunki ze słodkim przybraniem. No i słodkie bukiety - tak, znów będę Was nęcić słodkościami. Zatem zaglądajcie do Zakątka - zapraszam!

21 komentarzy:

  1. Ewuniu,
    Twoje kartki zawsze sa cudne, ale ta z akwarelką Chudego powaliłaś mnie na kolana... i że miałas taki pomysł, i ze poprosiłas o zgodę...
    no jesteś niesamowita!!!
    trzymmam kciuki za wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. i pioerwsza byłam!! to się u Ciebie mi nie zdarza!! nie "zdanżam"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki cudowne,szczególnie ta pierwsza jest bliska memu sercu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza faktycznie nietypowa, ale świetne kolorki! A te tradycyjne- bardzo urocze :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękne... ta różowa z małymi kwiatuszkami... mmmmmmmm......

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, cieszą oko, co jedna to ładniejsza, świetne pomysły Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki sa piekne, Ewa :) Pierwsza wyjatkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, p[ierwsza kartka powaliła mnie na kolana twoją pomysłowością :) Lubię jak prace są idealnie dopasowane do adresatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomite - co tu dużo pisać

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę nudna ... karteczki są świetne :-) Ta z akwarelą Chudego jest bardzo odważna ... i niezwykła jak na taką okazję ... ale rewelacyjna :-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, szczególnie ta z akwarelą!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta nietypowa rzeczywiście jest nietypowa. tradycyjne bardzo mi się podobają! szczególnie ta z kółeczkiem - cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale "wpasowałaś" tę pierwszą kartkę w zainteresowania Nowożeńców i wybrałaś do tej pracy wspaniałą akwarelę. Jestem pod wrażeniem pomysłu i całej kompozycji. Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniu, choć moim zdaniem masz ją w kieszeni.
    Pozostałe, te "tradycyjne" kartki równie piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś ja dopiero dziś biegnę z komplementami :) Ten brak internetu :/
    Jeszce raz wielkie dzięki za wykonanie karteczki ślubno-górnośląskiej :)Jest przepiękna i idealnie dopasowana do nowożeńców :*
    Od razu wiedziałam, że dasz radę :)Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka -familokowa-genialna!!!No i moje oko zatrzymało się na dłużej na brąziku z turkusem-PIĘKNA!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIekny zestaw śubny Ewuś.
    Świetnie Ci poszło, ale śląska kartka ślubna bije wszystkie na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmmmm...wszystkie są niezwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cuda :) Świetna ta z banderolą..
    No, o "fotograficznej" nie muszę wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo inspirujący pomysł z tą akwarela na kartce ślubnej. Wyszło świetnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...