czwartek, 26 kwietnia 2012

MÓJ PIERWSZY BOX

Przymierzałam się i przymierzałam, aż w końcu dojrzałam do zabrania się za mój pierwszy exploding box. Okazją był ślub w rodzinie, na którym byliśmy w ostatnią sobotę. Znowu "hurtowo" robiłam karteczki dla Pary Młodej. Te "płaskie" pokażę w osobnym poście, a dzisiaj zajmijmy się tylko pudełkiem. No to voila:









Ten perłowy papier, na którym wydrukowałam życzenia, motto i kalendarz, nie jest zbyt fotogeniczny... 
I jak? Wydaje mi się że jak na pierwszy raz, to wyszło nieźle :-)


U mnie praca wre, dlatego w najbliższym czasie nie braknie mi materiałów do prezentacji. Tym razem już nie zanęcam zdjęciem, ale zapraszam do zaglądania ;-)


Mam nadzieję, że u Was dzisiaj tak słonecznie, jak u mnie - miłego dnia!

23 komentarze:

  1. Pierwszy nie pierwszy ale perfekcyjny!!!
    Moje zachwyty nad owym pudełkiem już znasz :)
    Ale i tu napiszę że CUDO! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko czego się dotkniesz jest perfekcyjne i śliczne Ewuniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech "miszczu" nasz, co Ty jeszcze wymyślisz?? Wszystko Ci się udaje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie i niezwykle elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i ON!!! :D
    Ewuś, wyszło cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze koty za płoty - ale pudełeczko pierwsza klasa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Ewuniu...jaki cudowny box!!!masz niesamowite wyczucie kolorów i perfekcyjnie dobierasz dodatki...dziękuję Ci za Twoje słowa u mnie:****

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, prześliczne pudełeczko. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny box - zarówno kolorystyka, jak i wykonanie. Bardzo podoba mi się motyw kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne :)
    Uwielbiam pudełeczka :)
    Cudnie Ci wyszło!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wyszło pięknie i Pan młody ma bardzo oryginalne imię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNE PUDEŁECZKO, NA PEWNO PARA MŁODA BYŁA ZACHWYCONA:)

    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Też lubię te papierki.. coraz bardziej przekonuje się do boxów- kuszą mnie :-) Pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne pudełeczka z niespodzianką
    zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ Ty masz tempo...
    piękne to pudełeczko, dopracowane i jakie kolorowe:):):)
    ... ja wciąż się boję za takie wziąć...
    po powrocie we wrześniu do pracy mam strasznie mało czasu na tworzenie:(
    teraz, kiedy znów dzieci chore a ja jestem na zwolnieniu lekarskim na nie mogę coś więcej zrobić wykorzystując czas kiedy dzieci się bawią, ale w innym przypadku okrutnie mi brakuje czasu na tworzenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pudełeczko ;) Strasznie mi się podoba kolor wstążeczek, musze taką wypatrzyc gdzies :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełeczko ;) Strasznie mi się podoba kolor wstążeczek, musze taką wypatrzyc gdzies :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne pudełeczko ;) Strasznie mi się podoba kolor wstążeczek, musze taką wypatrzyc gdzies :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda perfekcyjnie, jakbyś robiła takie od zawsze. Pomysł datą w kalendarzu jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...