poniedziałek, 2 kwietnia 2012

MAŁY I SŁODKI

Bukiecik niewielki, zrobiony z raffaello. I znów z fioletową nutą. Jakoś ten fiolet ostatnio bardzo się mnie trzyma. Nie wiem czemu, ale niespecjalnie mnie to smuci :-)




Przygotowania do świąt w toku, kartek wciąż za mało, a w międzyczasie są przecież i inne robótki. Doba za krótka. Snu za mało. Na dodatek słomiana wdowa ze mnie od dziś i wszystko muszę ogarniać sama.

A w tym moim zakręceniu zapomniałam się pochwalić jeszcze kurką od Darsi, która przyleciała razem z anielinką i przydasiami. No gapa jestem przeraźliwa. Schowałam do szufladki z zamiarem wyjęcia w tygodniu przed świętami i nie sfotografowałam od razu. A potem umknęło. A teraz kurki mam już dwie, bo w piątek przyfrunęła jeszcze jedna kokoszka - od Trill. No i siedzą sobie obok siebie. Wyglądają jak kwoczka z kurczęciem :-)



Kochane Dziewczyny, dziękuję z serca za przepiękne kurki :-)

W przedszkolu też powstają ozdoby wielkanocne - to wianuszek wydmuszkowy zrobiony łapkami mojej Pierworodnej:



I jeszcze na sam koniec zapraszam do obejrzenia zdjęć z warsztatów przedszkolnych, o których pisałam tu. Zdjęcia są już dostępne na stronie przedszkola pod datą 29 marca.

Serdecznie witam nowych Podglądaczy :-) A wszystkim życzę dobrego tygodnia.

19 komentarzy:

  1. Bukiecik z rafaello:) Mmmmmmm śliczny i pyszny, bardzo lubię kokos. Taki pastelowy fiolet teraz bardzo w modzie.

    Ewuś kurki prześliczne! Podziwiam:) Będą piękną ozdobą wielkanocnego stołu! :):):)

    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... uwielbiam rafaello :D a tym fiolecie bardzo mu do twarzy :)

    wianuszek słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm jaki słodziak uwielbiam te Twoje bukieciki :-)
    Wianuszek przekaż Oli że zrobiła śliczny - bardzo mi się podoba :-)
    A warsztaty rewelacja - piękna akcja,piękne serduszka chętne do pomocy i piękne kartki :-)

    pozdrawiam wiosennie choć za oknem wiosny nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Warsztaty pod Twoim kierownictwem super a produkcja z nich po prostu powalająca
    Tyle pięknych jaeczkowych karteczek naprodukowliscie! No ale z taka Pania kierownik nie było wyjścia♥
    A twój bukiecik piekny i kolorystycznie i słodkosciowo.. uwielbiam rafaello...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu...bukiecik jest mały,śliczny i ogromnie smaczny!Mmm rafaello...mmm...
    Kurka ma konkurencję...dobrze!Bardzo dobrze!

    A ja mam nadzieję Ewuś że to będzie tydzień cudów...mocno chcę w to wierzyć!
    W tym tygodniu synek mojej koleżanki zachorował.w ciągu niecałego tygodnia stan jego jest krytyczny...Przewieziony do najlepszej kliniki dziecięcej w Łodzi.Wiadomo na razie że to jakaś zmutowana bakteria z którą nie wiadomo jak walczyć...Zaatakowała już wszystko i doszło nawet do zatrzymania akcji serca.Organizm podobno oczyszczono,przetoczono krew...Dzięki Bogu odzyskał przytomność...
    Uff...musiałam to z siebie uwolnić...

    OdpowiedzUsuń
  6. wydmuchy przedszkolne urzekły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurka przyjęłabym taki bukiecik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jak zwykle ten bukiecik. Chciałam u ciebie zamówić bukiet dla siostry ale mi wyleciało z głowy a teraz to już za późno. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, Twoje bukiety chwalę za każdym razem , dlatego pozwól, że tym razem będę się zachwycać pracami twojej Pierworodnej!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ze mnie gapa...ale tak żyję tym 7-latkiem,wybacz...
    Ewuniu powiedz Córci koniecznie że ozdobiła jaja po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, bukiecik (jak zwykle) cudny!!! A warsztaty musiały się udać ... bo inaczej być nie mogło :-) Bardzo przyjemnie jest patrzyć na maluchy (o przepraszam - średniki) przejęte tworzeniem .... super! A kurka i kokoszka - słodziuchne :-))) Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny pyszny bukiecik.. szkoda że nikt nie zamówi takiego dla mnie na urodziny.. nie znają się :-/ Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm...i znowu to raffaello :D
    Wspaniałości!
    Kurki otrzymałaś rewelacyjne!
    A co do reszty to Ty już dobrze wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczny bukiecik :)
    Kurki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech.. to rafaello.. idealnie z fioletami się komponuje :) Kurki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu z pracy rzucam okiem i ślinka leci:)
    Kurki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci warsztatów z całego serducha:) bukiecik jak zawsze u Ciebie piękny:) i fiolet...Kochana, bo fiolet jest świetny:) zdolną Córeńkę masz, wiesz Mama?

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy ;)
    Zapraszam do mnie na candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/04/candy-z-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny bukiecik z pysznymi rafaello :) Kurki urocze i wiem co mówię bo do mnie również jedna przyleciała z czego baaaardzo się cieszę :) a wianuszek pięknie wykonany, staranny i kolorowy. Serdecznie pozdrawiam, życzę zdrowych, wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...