piątek, 20 kwietnia 2012

NA STRAŻY STOI SAM

"Więc nie ma się co bać - na straży stoi Sam..." A dokładniej strażak Sam. Pilnuje on bukietu z żelków oraz Solenizanta, do którego poleciał. Bukiet zamówiła Asia dla swojego synka z okazji 5 urodzin. Ponieważ miał być z tym konkretnym bohaterem, to i kolory są w bukiecie iście ogniowe. Jest też trochę bieli i błękitu, no bo przecież "pożar" trzeba czymś ugasić :-)
Wiem, że bukiet jest już na miejscu, dlatego mogę go pokazać:




Myślę, że Gabrysiowi przypadnie do gustu. Wiem też, że Asia ma ambitne plany odnośnie urodzinowego tortu - zaglądajcie do niej w najbliższym czasie, bo jestem pewna, że świetnie sobie poradzi :-)

A w następnych postach będą nowości, nowości, nowości. Zatem zanęcam... :-)


... i zmykam. Przed nami weekend imprezowy - życzę Wam, żebyście i Wy mieli przyjemny weekend :-)

18 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziekuje za super bukiecik:))w rzeczywistosci jest jeszcze sliczniejszy:)))
    Niecierpliwie czekam na te nowosci:))
    Udanej imprezy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik śliczniutki, w sam raz dla strażaka. Mocno zanęcasz, normalnie niemoge sie już doczekać czego to jest fragmencik. Przyjemnego imprezowania oby tylko głowa nie bolała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiecik Jest rewelacyjny i na pewno spodoba się wielbicielowi strażaka Sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu... no tego zdjęcia nie "rozkminiam" ;)
    A bukiet nieeeeezły... lubię takie wyraziste "smaki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj taki energetyczny bukiet że pewnie chłopiec w 7 niebie:-) Strażak SAM to autorytet w takim wieku.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuuuuper! i znowu tylko znęcasz... uduszę normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo ,bukiet podbiłby niejedno serce :)Jak zwykle jesteś bardzo pomysłowa :)
    miłej zabawy w weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten bukiet na pewno ugasi pragnienie... na słodkie ;) Fajny jest, tak jak i zapomniana karteczka urodzinowa z poprzedniego posta :)
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj fajnie nęcisz!
    Ciekawość mnie zżera co to?
    A bukiet jak zykle super!
    Pozdrawiam i miłego imprezowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie zajawki rozbrajające i pobudza wyobraźnię!
    No widzisz...ja nawet nie wiedziałam że strażak sam się zbratał ze smerfami ;)Bukiet jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no Ewcia to jest SADYZM !!! ja tez bede robic krzywde. tym b,ze jutro na 99% znikam (oby bo dzis miejsca na salach nie mieli)wiec dop (mam nadz)za kilka dni sobie popatrze na nowosci. zolza jedna no. tak sie znecac nad biednymi istotkami... :)

    a bukiecik wow ale super. no gdybym Cie znala rok temu :) powinnam Ci wyslac zdjecia z tortem na 4ur starszaka. najpierw mial byc z marcepanem i figurka strazaka ale cena mnie przerosla (180zl) wiec poszlismy na ustepstwo tort tradycyjny w ksztalcie wozu i do tego pani nam zrobila figurke z samem :) kurcze czego czlowiek nie wymysli dla swojego dziecia :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny bukiet dla rezolutnego pięciolatka! Chyba wszystkie chłopaki w tym wieku marzą o byciu strażakiem :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały gorący bukiecik.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, każdy chłopczyk byłby zachwycony!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny strażacki bukiecior :)
    I widzę.....co ja widzę.....cudo widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się precyzja wykonania, no i również czekam na te Twoje nowości ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  17. A my wczoraj też byłyśmy na urodzinach małego miłośnika strażaka Sama :) Ale tylko karteczkę z ulubieńcem dostał ;) A Twój bukiecik jak zwykle cudny :) No i te nowości ... już nie umie się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Ewuś ,ą ja sierota jestem -mój synuś miał w poniedziałek urodziny,no ale nie było by łatwo -czarny bukiet i z gitarą:)A strażakowy bukiecik-super:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...